|
|
کدخبر: ۱۵۸۵۹۶

خبرگزاری تسنیم: علیرضا نصرآزادانی پس از کسب مدال طلا در تورنمنت آلمان، جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد و در وزن پنجم این رقابت ها روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، ۱۵ فروردین ماه در خانه تکواندو برگزار شد و نفرات ۵ وزن حاضر در این رقابت ها مشخص شدند اما تکواندوکار اعزامی وزن پنجم قهرمانی آسیا به بعد از تورنمنت بین المللی تکواندو موکول شد.

کادرفنی تیم ملی در پایان مسابقات انتخابی اعلام کرد؛ هر بازیکنی که از بین علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی زواره بهترین عملکرد را در رقابت های تورنمنت بین المللی آلمان داشته باشد، نفر اصلی وزن پنجم قهرمانی آسیا خواهد بود.

تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان ۲۴ فروردین ماه به پایان رسید و علیرضا نصرآزادانی با کسب مدال طلای وزن ۷۴ - کیلوگرم و با اعلام کادرفنی تیم ملی تکواندو توانست جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را به دست آورد.

بدین ترتیب ترکیب ۶ نفره اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد و تا به امروز فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی و مرتضی شیری تکواندوکاران حاضر در این رقابت ها هستند.

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۵ تا ۸ خردادماه در ازبکستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار