|
|
کدخبر: ۱۵۸۵۹۷

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در اظهارنظری کنایه آمیز خطاب به همتای اسپانیایی اش در ناپولی گفت به کمک گرفتن از وی برای محقق کردن اهدافش تمایلی ندارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته(یکشنبه) موفق شد میزبانش، اودینزه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و با حفظ فاصله ۸ امتیازی با رم رده دومی، شانس خود را برای کسب سومین اسکودتوی متوالی اش افزایش دهد.

با این حال آنتونیو کونته تاکید کرد که کورس قهرمانی در صدر جدول سری A همچنان ادامه دارد. وی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خطرناکی بود و ما نمی توانستیم امتیاز از دست بدهیم. حتی در شرایطی سخت، ما با تمام توان بازی کردیم. کورس قهرمانی همچنان ادامه دارد و ما با نگرشی درست و انگیزه قابل قبول به میدان رفتیم و رویکرد و تمرکز خوبی بر بازی داشتیم.

وی افزود: باید به حرکت مان ادامه دهیم چون می دانیم که رقابت هنوز تمام نشده و رم تسلیم نخواهد شد. البته ما هم تسلیم نمی شویم. حالا باید روی بازی بعدی مان برابر بولونیا تمرکز کنیم و بازیکنان این موضوع را می دانند. آنها می دانند رم تیمی نیست که دست از تلاش بکشد. رم این هفته یک گام رو به جلوی دیگر برداشت اما ما هم همین کار را تکرار کردیم.

رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی این هفته پس از بازی تیمش برابر لاتزیو برای کونته پیشنهادهایی جهت شکست دادن بنفیکای پرتغالی در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا داشت چرا که خود او فصل گذشته به همراه چلسی در فینال لیگ اروپا توانست بنفیکا را شکست دهد.

کونته اما در اظهارنظری کنایه آمیز که به نوعی پاسخی برای طعنه های اخیر بنیتس بود، گفت نیازی به توصیه های سرمربی آبی پوشان سن پائولو ندارد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ناپولی توسط پورتو از گردونه رقابت های لیگ اروپا(در فصل جاری) حذف شد، ترجیح می دهیم از بنیتس برای نحوه بازی برابر تیم های پرتغالی مشاوره نگیریم. فکر می کنم توصیه های همکاران و آنالیزوهای خودمان در یوونتوس بیشتر به دردم خواهد خورد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار