|
|
کدخبر: ۱۵۸۶۳۳

فدراسیون ها با ارائه برنامه فنی و پس از تأیید در مرکز نظارت بر تیم های ملی بودجه می گیرند

خزانه دار کمیته ملی المپیک می گوید در بودجه ای که اخیرا به فدراسیون ها توزیع شده هیچ تبعیضی صورت نگرفته و درصد مشخصی واریز شده است.

محمدعلی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره بودجه واریزی به کمیته ملی المپیک گفت: با همت رئیس کمیته و با صحبت هایی که با معاون رئیس جمهور داشتیم این پول به فدراسیون ها واریز شد. در هیأت اجرایی قبلی برای فدراسیون ها بودجه معینی تعیین شده بود اما ما از مبلغی که گرفتیم بدون چانه زنی و با معیارهایی که داشتیم بودجه را توزیع کردیم. یعنی ما فدراسیون و شخص را ندیدیم و بدون اینکه رئیس فدراسیون اطلاعی داشته باشد و در مورد بودجه با ما چانه زنی کند این پول تزریق شده است.

وی ادامه داد: قبلا هیأت اجرایی بودجه ای را مصوب کرده بود بنابراین بعضی ها کمتر و بعضی ها بیشتر گرفتند مثلا فدراسیونی داشتیم که ۸۰ درصد مبلغی که برایش در نظر گرفته شده بود را دریافت کرده بود. ما در پایان سال به همه فدراسیون ها درصد مساوی از اعتبارات را تقسیم کردیم و این حسن کار بود که تمامی فدراسیون ها بر اساس مصوبات اعتبار بگیرند.

خزانه دار کمیته ملی المپیک با بیان اینکه برای اعتبارات سال ۹۳ کمیته ملی المپیک برنامه مشخصی دارد، اظهار داشت: با تمام فدراسیون ها جلسه گذاشتیم. برنامه های اجرایی آنها را گرفته ایم بنابراین فرمولی مشخصی را تعریف کرده ایم که بر اساس برنامه به فدراسیون ها بودجه تعلق می گیرد. ما از بودجه سال ۹۲ بین هیچ فدراسیونی تبعیض قائل نشدیم.

شجاعی درباره خزانه داری مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز گفت: در اساسنامه جدید ستاد تدارکاتی به مرکز نظارت بر تیم های ملی تغییر نام داده است که با حمایت اعضای هیأت اجرایی، خزانه داری آن را من به عهده می گیرم. این خزانه داری برای این جدا در نظر گرفته شده که استقلال بیشتری داشته باشد. بنابراین فدراسیون ها بر اساس برنامه فنی و مدیریتی که ارائه می دهند پس از تعیین در مرکز تیم های ملی اعتبار می گیرند. ما از فدراسیون ها برنامه مالی خواسته ایم و همین را برای واحدهای کمیته ملی المپیک هم درخواست می کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار