|
|
کدخبر: ۱۵۸۷۵۶

سرمربی تیم فوتبال الجیش:

سرمربی تیم فوتبال الجیش گفت: ما در هر بازی فقط برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می شویم.

به گزارشخبرگزاری فارس، نبیل معلول در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار دو تیم فولاد و الجیش در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همانطور که فولاد قهرمان ایران شد ما هم نایب قهرمان قطر شدیم. در حقیقت این بازی دیدار تیم قهرمان و نایب قهرمان فوتبال ایران و قطر است که برای تعیین سرگروه گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم. عادت داریم در هر بازی فقط برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان شویم و اعتقادی به ضد فوتبال نداریم. دو بازیکن تأثیرگذار خود را در اختیار ندایم اما مطمئن هستم بازیکنان جایگزین جای خالی آنها را به خوبی پر خواهند کرد.

سرمربی ۵۳ ساله تیم فوتبال الجیش قطر خاطر نشان کرد: می دانیم که فولاد فوتبال سرعتی انجام می دهد. اسماعیل شریفات به همراه بختیار رحمانی و بازیکن برزیلی این تیم(پریرا) بازیکنانی هستند که تأثیرگذارند. ما برای برد و فشار روی دروازه فولاد برنامه ریزی داریم.

معلول تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۸ بازی انجام دادیم و توانستیم نایب قهرمان فوتبال قطر شویم، ۵ بازیکن یک اخطاره داریم و این را باید بگویم که فولاد و الجیش تیم های قدرتمند این گروه هستند و به دنبال این هستیم که در دور بعدی شایستگی خود را نشان دهیم.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار