|
|
کدخبر: ۱۵۸۸۵۱

اعتراض بازیکنان به بازگشت احتمالی نکونام؛

جواد نکونام، هافبک تیم فوتبال استقلال برای مدتی کوتاه راهی کویت و در حال حاضر بحثبر سر بازگشت وی به تیم پس از دیدارهای جام جهانی است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درخصوص نکونام و حضورش در تیم عربی و جدایی وی از استقلال حرف وحدیثهای بسیاری مطرح شد، اما پس از رسیدن استقلال به مقام پنجمی جدول و عدم کسب سهمیه آسیایی آبی ها اعلام داشتند که جدایی نکونام در آن زمان به ضرر استقلال تمام شد و این موضوع باعثاین بود که آبی ها با افت روبه رو شوند زیرا این بازیکن جزو نفرات ملی پوش و اصلی تیم برای آبی ها به میدان می رفت و جدایی اش به هر دلیل استقلال را دچار مشکل کرد، به همین دلیل پس از شنیده شدن بحثاحتمال بازگشت وی به جمع آبی ها برخی از اعضای این تیم موضع گیری کردند و علاوه بر جدایی به مبلغ قرارداد بالای وی نیز اشاره داشتند.

گفتنی است، سایت تیم الکویت نیز به موضوع بازگشت نکونام و خداحافظی اش با پیراهن استقلال اشاره کرده است و این موضوع عامل به وجود آمدن حرف و حدیثدر تیم استقلال شده است.

این در حالی است که دیدارهای حساس جام جهانی در پیش است و نکونام نیز امیدوار است که در ۳۴ سالگی نیز بتواند پس از بازی ها پیشنهاد قابل توجهی دریافت کرده و به فوتبال خود ادامه دهد تا این حرف و حدیثها نیز پایان یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار