|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۰۳

خبرگزاری تسنیم: باشگاه منچستریونایتد با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود به قربانیان حادثه هیلزبورو و خانواده آنها ادای احترام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی وچهارم لیگ برتر انگلیس با ۷ دقیقه تأخیر به احترام بیست و پنجمین سالگرد قربانیان حادثه هیلزبورو برگزار شد. طی آن حادثه که در سال ۱۹۸۹ رخ داد، ۹۶ تن از هواداران لیورپول که برای همراهی این تیم در دیدار مقابل ناتینگهام فارست در چارچوب رقابت های جام حذفی انگلیس به ورزشگاه آمده بودند، جان خود را از دست دادند.

باشگاه منچستریونایتد که رقیب سنتی لیورپول به حساب می آید در بیست و پنجمین سالگرد قربانیان حادثه هیلزبورو طی حرکتی پسندیده به قربانیان این حادثه و خانواده های آنها ادای احترام کرد. باشگاه منچستریونایتد همچنین با انتشار تصویری در صفحه شخصی «توئیتر» خود حمایتش را از خانواده های قربانیان این حادثه دلخراش اعلام کرد.

در پایین تصویری که باشگاه منچستریونایتد منتشر کرده است، این عبارت به چشم می خورد: به یاد قربانیان حادثه هیلزبورو و در حمایت از خانواده های شان، در جستجوی عدالت. از طرف مدیران، بازیکنان، کادرفنی و هواداران منچستریونایتد.

همچنین باشگاه اورتون در صفحه شخصی خود در صفحه توئیتر نوشت: ۲۵ سال پیش در چنین روزی، ۹۶ تن از هواداران لیورپول برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه رفتند ولی هرگز برنگشتند. ما هرگز آنها را فراموش نخواهیم کرد.

باشگاه های چلسی، منچسترسیتی، ساوتهمپتون، نیوکاسل، استوک سیتی، وستهام، کریستال پالاس، سوانزی و کاردیف سیتی نیز پیام های مشابهی را در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار