|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۰۶

سرپرست باشگاه نفت تهران در خصوص صحبت های رویانیان گفت: ما ریز هزینه های تیم خودمان را انتشار داده ایم و به بازیکنان به غیر از مبلغ قراردادشان هیچ گونه هزینه ای از جمله مسکن نداده ایم.

رحیم ایرانیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: من در مورد قراردادها نمی توانم صحبتی کنم اما ما تمام هزینه ها و حتی ریزهزینه های تیم نفت را انتشار داده ایم و هزینه ای جز آنها نداشته ایم.

سرپرست باشگاه نفت تهران در مورد وضعیت گل محمدی و پیشنهاد تیم فوتبال سپاهان برای سرمربیگری این تیم بیان کرد: قرار است هفته آینده هیئت مدیره تیم نفت جلسه ای تشکیل دهد که در آن با گل محمدی صحبت می کنیم و اگر به توافق برسیم برای این فصل هم سرمربی نفت می ماند.

وی ادامه داد: گل محمدی طی مصاحبه ای که انجام داده اعلام کرده که با تیم سپاهان و ذوب آهن هیچگونه مذاکره ای جهت سرمربیگری این دو تیم نداشته است و این موضوع صحت ندارد.

ایرانیان درباره ی لیست تیم ملی گفت: با توجه به عملکرد تیم نفت در این فصل رضا نوروزی، احمد آل نعمه و علیرضا بیرانوند در لیست تیم ملی جای گرفتند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص راه یابی تیم فوتبال نفت به پلی آف بازی های آسیایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در لیگ سیزدهم رده سوم را کسب کردیم به پلی آف بازی های آسیایی صعود کردیم و منتظر هستیم که حریفمان مشخص شود. امیدواریم حریف سرسختی مقابلمان قرار نگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بعد از بازی با سپاهان بازیکنان درحال استراحت هستند و به محض تشکیل جلسه هیئت مدیره تمرینات خود را آغاز می کنیم.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار