|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۱۴

اعضای تیم فوتبال استقلال درحالی به عربستان رفتند که حضور افراد متفرقه همراه این تیم بسیار قابل توجه و عجیب است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق شنیده ها، علاوه بر افراد مشمول در فدراسیون و چند مربی که همراه استقلال به عربستان سفر کردند، حضور افراد متفرقه که هیچ سمت و پست در استقلال ندارند و آبی ها را در این سفر همراهی کردند قابل توجه است.

عزیر محمدی، ویسی، علیپور و به همراه مهدی تاج، در این سفر مهمون همراه آبی ها هستند و از طرفی شنیده می شود افراد متفرقه شامل چند راننده ی بازیکنان استقلال و افرادی می شود که هیچ مقامی در باشگاه ندارند، اما آبی ها برای رویارویی با الشباب عربستان، حضور این افراد متفرقه نیاز داشتند و آن ها را با خود همراه کردند.

شایان ذکر است، این افراد در حالی استقلال را همراهی کردند که حتی مدیریت استقلال و اعضای هیئت مدیره به دلیل مشکلات قادر به همراهی استقلال نبودند و در تهران ماندند.

** پیشنهاد ۲/۵ میلیاردی ام صلال برای تمدید قرارداد منتظری

پژمان منتظری مدافع سابق آبی ها که قرار است به همراه تیم ملی برای بازی های جام جهانی آماده شود با پیشنهاد جدی از سوی مسئولان ام صلال برای تمدید قراردادش با این تیم روبه رو شده است اما در این خصوص شرایط برای پژمان منتظری مشخص نیست زیرا وی بازی های جام جهانی را در پیش دارد و پس از بازی ها قرار است که در خصوص تیم آینده اش تصمیم گیری کند.

گفتنی است، مدافع تیم استقلال، با شرایط ایده آلی در تیم ام صلال روبه رو است و به همین دلیل اعضای مسئول و مربیان تیم از وی رضایت کامل دارند و قصد دارند هر طور شده وی را حفظ کنند.

از طرفی این مدافع که نیم فصل گذشته با شرایط خاص به عضویت این تیم درآمد برای فصل آینده روی بحثمالی حساب ویژه ای باز کرده است و قصد دارد بهترین تصمیم را در این خصوص اتخاز کند اما هدف منتظری ام صلال نیست.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار