|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۸۹

ذوالفقارنسب در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال ایران می گوید که از نظر منطقی حق با باشگاه هایی است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد مشکلاتی که بین استقلال و سپاهان و تیم ملی به وجود آمده، گفت: این گونه موارد و عدم تعامل و برنامه ریزی در ضعیف ترین کشورهای دنیا هم رخ نمی دهد. مسئولان فدراسیون می دانستند که ۴ تیم در چه تاریخی باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. می شد اردوی آفریقای جنوبی را بعد از بازی این تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد.

وی ادامه داد: فدراسیون تمام تلاشش را انجام داد تا بازی های این فصل را فشرده برگزار و برنامه های تیم را اجرا کند اما این اتفاق رخ نداد. اگر بخواهیم احساسی صحبت کنیم باید بگوییم حق با فدراسیون فوتبال است اما منطق می گوید باشگاه ها برنامه ریزی کردند و باید بازی کنند. این عدم هماهنگی ها می تواند مشکل ساز باشد. ۲ اردوی قبلی تیم ملی به علت مشکلات مالی لغو شده و به نظر می رسد اردوی آفریقای جنوبی هم بی سرانجام باشد.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است فدراسیون تصمیم می خواسته از اهرم فشار استفاده کند، عنوان کرد: امکان دارد چنین فکری وجود داشته باشد. مسئولان فدراسیون در مالزی بودند و این اتفاقات هم رخ داد.

ذوالفقارنسب اظهار داشت: کی روش از خیلی وقت پیش برنامه تیم ملی را اعلام کرده بود و فدراسیون باید هماهنگی های لازم را با باشگاه ها انجام می داد. نهایتش این بود که ۲ بازیکن تاثیرگذار در تیم های خود می مانند و بقیه به تیم ملی ملحق می شدند. با این شرایط عملاٌ ۱۰ روز اول اردوی آفریقای جنوبی از دست می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار