|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۹۸

استقلال فراز و نشیب های زیادی داشت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صحبتی از سوی مسئولان صبا با من برای فصل آینده نشده و باید دید باشگاه چه سیاست هایی برای شروع فصل جدید دارد.

صمد مرفاوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره وضعیتش در تیم صبای قم برای فصل آینده اظهار داشت: هنوز وضعیتم مشخص نیست. ماندنم در صبا بستگی به جلسات هیئت مدیره و برنامه ریزی های این تیم برای سال آینده دارد. صحبت جدی با من برای فصل آینده نشده و باید دید باشگاه چه سیاست هایی برای شروع فصل جدید دارد.

وی در مورد مشکلات مالی صبا عنوان کرد: در سال گذشته بیشتر تیم ها دچار مشکلات مالی بودند. با انتخاب استاندار جدید قم، شرایط تغییر کرده و باید دید تغییرات بوجود آمده چقدر می تواند به صبا کمک کند.

مرفاوی در خصوص ارزیابی اش از لیگ تصریح کرد: لیگ سیزدهم به لحاظ برنامه ریزی خوب بود و سازمان لیگ به اهدافی که مدنظر داشت رسید اما به لحاظ کیفی لیگ خوبی نداشتیم که البته این اواخر بهتر شد. ظرفیت ها و امکانات فوتبال ما بالاتر از این حرف ها است و مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ به این موضوع اشراف دارد. تاج فرد ورزشی است و می تواند با راهکارهایی این مشکلات را برطرف کند.

سرمربی صبا درباره کشمکش بین تیم ملی و باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای حضور ملی پوشان در اردوهای تیم ملی گفت: کسی در این میان مقصر نیست. بازیکنان باید در اختیار باشگاه ها باشند چون برای آنها هزینه شده تا در لیگ قهرمانان آسیا به بازی گرفته شوند. در سوی دیگر، کارلوس کی روش برای آماده سازی تیم ملی برنامه ریزی کرده و از سازمان لیگ خواسته بود لیگ برتر ۲۲ فروردین به پایان برسد اما برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی نشده بود.

وی افزود: امیدوارم فدراسیون فوتبال با تعامل راه حلی پیدا کند تا این مشکلات برطرف شود و هیچ کس ضرر نکند.

سرمربی پیشین استقلال در مورد رتبه پنجمی این تیم خاطرنشان کرد: در فوتبال یک سال قهرمان می شوی و یک سال هم پنجم. سایر تیم ها ننشسته اند که تیمی به راحتی قهرمان شود.

مرفاوی در مورد تغییرات در تیم استقلال برای فصل آینده گفت: من چون خودم سرمربی تیمی در لیگ برتر هستم، نمی توانم درباره تغییرات تیم دیگر و همچنین اشتباهات سرمربی و مدیرعامل صحبت کنم. با این وجود، استقلال در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشت. این تیم با بازیکنانی که نیم فصل اول داشت، نتایج خوبی در لیگ و حتی آسیا گرفت ولی با جدا شدن برخی از بازیکنان نتوانست به روند خود ادامه دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار