|
|
کدخبر: ۱۵۹۱۵۱

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص احتمال تغییر و تحولات این تیم گفت: قرار نیست اتفاق خاصی قبل از خصوصی سازی در استقلال رخ دهد.

احمد شهریاری درباره تغییر و تحولات احتمالی در هیات مدیره استقلال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: به نظر من باید خصوصی سازی صورت گیرد و بعد از آن مالک جدید باشگاه در مورد اعضای هیات مدیره تصمیم می گیرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در مورد استعفای فتح اله زاده اظهار داشت: استعفای فتح اله زاده در هیات مدیره هنوز مطرح نشده است. در حال حاضر فتح اله زاده وظایفش را انجام می دهد و وی با اعضای هیات مدیره صحبتی در مورد کناره گیری از استقلال انجام نداده است.



وی ادامه داد: اگر فتح اله زاده استعفا بدهد در ابتدا اعضای هیات مدیره آن را بررسی می کنند و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی اتخاذ می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره احتمال مدیرعاملی اش گفت: با من تا الان صحبتی نشده است در حال حاضر " فتح اله زاده " مدیر عامل تیم استقلال است و برای کنار گذاشتن وی باید با وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش که رئیس مجمع باشگاه استقلال است هماهنگی صورت گیرد.

وی در مورد وضعیت امیر قلعه نویی برای فصل بعد تصریح کرد: ما اعضای هیات مدیره قصد داریم که قلعه نویی را برای فصل بعد حفظ کرده تا قهرمانی هایمان در لیگ برتر را تکرار کنیم.



شهریاری درباره همراهی ملی پوشان با تیم استقلال گفت: مصوبه هیئت مدیره این بود که مدیر عامل استقلال با مسئولان فدراسیون فوتبال رایزنی داشته باشد تا ملی پوشان همراه تیم راهی عربستان شود. به نظر می رسد که این تعامل بین دوطرف صورت گرفته که ملی پوشان همراه تیم به عربستان رفتند.

وی درباره انتشار لیست قرارداد بازیکنان استقلال بیان کرد: من از انتشار این لیست اطلاعی ندارم اما ما مشکلی برای انتشار قراردادها نداریم و اگر لازم باشد قراردادها را رسانه ای می کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره شفاف سازی قراردادها در فصل بعد افزود: ما از شفاف سازی استقبال می کنیم و مشکلی دراین رابطه نداریم. به نظرم شفاف سازی قراردادها باید صورت بگیرد.

شهریاری در مورد حضور ناظران سازمان بازرسی کل کشور در باشگاه استقلال گفت: به نظرم کار خوبی است که بازرسان بیایند و هزینه های باشگاه استقلال را بررسی کنند. مانعی برای بازرسان وجود ندارد و مسئولان باشگاه نهایت همکاری را با آنها انجام خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیات مدیره استقلال بعد از ۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا جلسه خواهند گذاشت و درباره مسائل کلان باشگاه تصمیم گیری می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار