|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۱۵

شاید مجبور شویم در سنگین وزن دست به تغییرات بزنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: حضور در رقابت های ترکیه نقاط ضعف فرنگی کاران را برای کادر فنی مشخص کرد.

علی اشکانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد فرنگی کاران نوجوان در تورنمنت ترکیه گفت: تیم های خوبی در این رقابت ها شرکت کرده بودند و برخی تیم ها مانند قزاقستان، ترکیه و گرجستان با نفرات زیادی به این رقابت ها آمده بودند. از طرفی حضور بلغارستان و آلمان با تیمی کامل در این مسابقات جالب توجه بود.

وی ادامه داد: تمام کشورها با تمام قوا کار می کنند و به دنبال رسیدن به موفقیت در المپیک برزیل هستند. این رقابت ها میدان خوبی بود تا نقاط ضعف فرنگی کاران برای کادر فنی مشخص شود.

اشکانی تصریح کرد: مدت زیادی نیست که تیم را تحویل گرفته ام و در این مدت بعد از مسابقات انتخابی نفرات برتر را به اردو دعوت کردیم و به رفع ایرادات فنی پرداختیم. امسال کار سختی خواهیم داشت و باید طوری برنامه ریزی کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی با بیان اینکه تنها یک کشتی گیر از تیم اعزامی تجربه حضور در میادین بین المللی را داشت، گفت: سایر کشتی گیران تیم این تجربه را نداشتند و برای نخستین بار بود که در یک میدان خارجی روی تشک می رفتند. در برخی اوزان از کشتی گیران رضایت داشتیم و برخی دیگر نیز انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند. سنگین وزن ها نمره خوبی نگرفتند و عملکرد ضعیفی داشتند به طوری که شاید مجبور شویم دست به تغییرات بزنیم.

اشکانی افزود: در میان وزن عملکرد کشتی گیران قابل قبول بود و از سبک وزن ها رضایت داشتیم. بعد از ارزیابی همین نفرات به همراه نفراتی که در آذربایجان کشتی خواهند گرفت، تیم آسیایی را انتخاب خواهیم کرد تا بهترین تیم را عازم مسابقات آسیایی کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خاطرنشان کرد: نسبت به سال قبل که بدون هیچ میدان تدارکاتی عازم مسابقات شدیم شرایط بهتری داریم و امیدواریم بتوانیم از این رقابت ها استفاده بهینه کرده و با رفع نقاط ضعف به سوی موفقیت گام برداریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه تنها روز اول کمی دچار مشکل شدیم، گفت: میزبانی ترکیه خوب بود اما وقتی به محل برگزاری مسابقات رسیدیم نماینده ای از میزبان به استقبال ما نیامده بود و مجبور شدیم چند ساعتی را معطل بمانیم. شاید اگر می توانستیم هتلی را در این چند ساعت برای استراحت اعضای تیم در نظر بگیریم شرایط بهتری به وجود می آمد.

انتهای پیام / م

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار