|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۲۲

اصل شفاف سازی در ورزش مورد حمایت نمایندگان مجلس است

نماینده مردم شهرستانهای سواد کوه، قائم شهر، جویبار و سیمرغ گفت: چنانچه وزارت ورزش و جوانان پای موضوع شفاف سازی امور مالی در ورزش بایستد مجلس قاطعانه از وزیر حمایت خواهد کرد.

به گزارشگروه ورزشی یاشگاه خبرنگارانسید هادی حسینی با تصریح اینکه اساس شفاف سازی اقدامی پسندیده است اظهار داشت: نظر قاطع ما حمایت از ورزارت ورزش و جوانان است مشروط براینکه به طور جدی موضوعات مربوط به مسائل مالی ورزشکاران، مربیان باشگاهها و یا فرار از مالیاتها را به طور جدی پیگیری کند وپای این قضیه بایستد.

وی ادامه داد: چرا باید کارمندی، کارگری شبانه روز کار کند مالیات بدهد اما یک فوتبالیست با قرار دادهای میلیاردی تنها برای ۳ یا ۴ ساعت بازی، مالیات ندهد و قانون را دور بزند؟

نماینده شهرستان های سواد کوه، قائم شهر، جویبار و سیمرغ تاکید کرد: قراردادها باید مطابق قانون و کاملا شفاف باشد اگر وزارتخانه در این مسر حرکت کند و این مضوعات را به طور جدی پیگیری کند کار بزرگی برای ورزش و کشور انجام داده است.

وی در ادامه خواستار شفاف سازی عملکرد تمامی باشگاههای ورزشی و تمامی ورزشکاران حرفه ای شد و افزود: این موضوع باید در تمامی بخش های ورزش تسری پیدا کند قطعا ورزش ایران در مسیر اصلی خود خواهد افتاد.

سید هادی حسینی اظهار داشت: نمایندگان مجلس آنچه که در راستای خواست به حق مردم و قانون است حمایت می کند و ما این اقدام وزارت ورزش و جوانان را تایید می کنیم.

وی همچنین از وزیر ورزش و جوانان خواست تا در نشستی با اعضای فراکسیون ورزش گزارشی کامل در این خصوص ارائه کنند تا آنها هم بتوانند این موضوع را در صحن علنی مطرح کنند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار