|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۸۳

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک

خبرگزاری تسنیم: اولین نشست مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و اعضای کمیته علمی در محل این مرکز برگزار شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این نشست به منظور جمع بندی نتایج حاصله از نشست‎ های تخصصی با رؤسا و کادر فنی فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی و سیاست گذاری در خصوص این بازی ها در مرکز نظارت بر تیم های ملی برگزار شد.

در این نشست کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهمیت فعالیت مرکز نظارت بر تیم های ملی و انتصاب ریاست جدید آن به خلاء نبود چنین مرکزی در جهت اجرایی نمودن مصوبات هیئت اجرایی اشاره کرد و گفت: شورای ارزیابی و تحلیل فنی به عنوان مکمل در کنار مرکز نظارت بر تیم های ملی در راستای اهدافی که برای آنها ترسیم شده عمل خواهد نمود.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت پشتوانه علمی و تصمیمات این مرکز، افزود: ما با همکاری کلیه کمیته ها و به خصوص کمیته علمی برای موفقیت در بازی های آسیایی و المپیک برنامه ریزی می کنیم.

در ادامه جلسه، اعضا برای برگزاری یک همایش علمی یک روزه با حضور کارشناسان ورزشی و پیشکسوتان با محوریت ارزیابی کاروان ایران در بازی های آسیایی اینچئون به توافق رسیده و مقرر شد هر رشته بر اساس میزان امیدواری آنها به مدال آوری و تفکیک رنگ مدال ها طبقه بندی شده و برای هر سطح برنامه های خاصی در نظر گرفته شود.

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، علیجانی، دهخدا، سررشته، برجسته، قاسمی و خانم نظرعلی افراد حاضر در این نشست بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار