|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۸۵

اولین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات جهانی با دعوت از ۲۲ بازیکن از اول اردیبهشت آغاز می شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، مرحله اول از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات جهانی و پاراآسیایی کره جنوبی، با دعوت از ۲۲ بازیکن از اول اردیبهشت به میزبانی زنجان آغاز می شود و تا هشتم این ماه ادامه خواهد داشت.

عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی با اعلام این خبر گفت: در اولین مرحله تمرینات، ۲۲ بسکتبالیست از ۱۱ استان کشور فراخوانده شدند تا آمادگی های لازم را برای مسابقات جهانی که دهم تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، کسب کنند.

وی افزود: به غیر از این مرحله، سه اردوی دیگر در نظر گرفتیم که ۲ اردو در خردادماه برگزار می شود و یک اردو که متصل به اعزام نیز هست، در صورت فراهم شدن شرایط در کشور میزبان، کره جنوبی، برپا خواهد شد تا ضمن قرار گرفتن در شرایط جوی محل مسابقات، مسابقات دوستانه و تدارکاتی نیز با سایر کشورهای شرکت کننده برگزار شود.

سرمربی تیم ملی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا در همین اردوی اول به ترکیب ۱۵ نفر برسیم و پس از آن هر چه سریعتر به ترکیب نهایی که شامل ۱۲ نفر است دست پیدا کنیم.

آقاکوچکی پیرامون ترکیب سنی بازیکنان گفت: در حال حاضر ۴ نفر از مدعوین به اردوی اول، از بازیکنان تیم جوانان و بقیه از بزرگسالان هستند. البته ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی، ترکیبی نیست که در مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی تغییر نکند، چرا که پس از مسابقات جهانی، رقابت های لیگ آغاز می شود و ما این فرصت را برای سایر بازیکنان مستعد فراهم می کنیم که در صورت ابراز شایستگی، شانس حضور در ترکیب تیم ملی برای مسابقات پاراآسیایی را داشته باشند.

اسامی ملی پوشان دعوت شده به این اردو، به شرح زیر اعلام شده است:

سامان بلاغی، میلاد خردمند، وحید عاطفی(فارس)، محمد صحی، امید هادی اظهر(تهران)، اسماعیل حسین پور(آذربایجان شرقی)، علیرضا احمدی، وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، ابراهیم احمدی، مرتضی غریبلو، بهمن سیفی، مهدی قربانی، محسن بیگدلی(زنجان)، مرتضی عابدی(مرکزی)، محسن طلوعی(اردبیل)، حسن عبدی، غلامرضا نامی(خراسان رضوی)، ایمان بک(لرستان)، محمد محمدنژاد(قم)، مجید طاهری(خوزستان)، دانیال ذاکری(اصفهان)

بسکتبالیست های تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی و کمال عشق، مربی تیم انجام می دهند و حسن لاچینی به عنوان مربی بدنساز و سیدکاظم حسینی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهند بود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار