|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۹۷

در جریان سفر علیپور با استقلال به عربستان نیستم

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت صحبت هایی که آیت اللهی انجام داده از فردی همچون او بعید بوده است.

حسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره کشمکش بوجود آمده بین مسئولان فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش و مسئولان استقلال بر سر حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی اظهار داشت: استقلال با نام ایران در خارج از کشور بازی می کند و باید تمام وجود از نماینده ایران در آسیا حمایت کنیم. استقلال شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و اگر این شانس را از استقلال بگیریم، به ضرر فوتبال ایران خواهد بود.

وی در مورد اظهارات هادی آیت اللهی نائب رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه هر باشگاهی که بازیکن خود را در اختیار تیم ملی نگذارد، نتایجش در فصل آینده ۳ بر صفر به سود حریفان خواهد شد، گفت: اگر آیت اللهی این حرف را زده باشد، نشان می دهد از اطلاعات به روز فوتبال آشنایی ندارد. این صحبت ها از ایشان که در جایگاه یک مقام فدراسیون فوتبال هستند، بعید است.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه علی کفاشیان نیز گفته چرا تیم هایی که در آسیا نتایج خوبی نگرفته اند، بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار نداده اند، عنوان کرد: زمانی که منافع ملی در میان است، باید همه مسائل را در نظر بگیریم. اگر باشگاه استقلال، در لیگ داخلی خودمان بازیکن به تیم ملی نمی داد، حق را به فدراسیون فوتبال می دادم اما اکنون نام ایران مطرح است و باید از آن حمایت کرد.

زمانی ادامه داد: نبود ۴،۵ بازیکن و تشکیل ندادن اردوها نباید باعثشود که بگوییم زمان را از دست می دهیم. پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا فرصت زیادی برای آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی داریم.

عضو هیئت مدیره استقلال یادآور شد: مسئولان فدراسیون فوتبال می دانند بازیکنانی چون علی کریمی و مهدی رحمتی به دلیل لج و لجبازی هایی که می شود، به تیم ملی دعوت نمی شوند. چرا مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش نمی کنند این بازیکنان دوباره به تیم ملی بازگردند؟ حذف کریمی و رحمتی به ضرر تیم ملی خواهد شد. اگر تیم ملی قوی می خواهیم، باید همه سرمایه های خود را داشته باشیم.

زمانی در خصوص شکایت فتح الله زاده مدیرعامل استقلال از کارلوس کی روش و اینکه فتح الله زاده از سرمربی تیم ملی خواسته که او نیز شکایت کند تا فیفا بین آنها قضاوت کند، گفت: به هیچ وجه نباید در رابطه با تیم ملی و سرمربی آن طوری حرف بزنیم که از صحبت های ما توهین به سرمربی تیم ملی استنباط شود. کی روش مورد اعتماد ما است و برای تیم ملی زحمت کشیده اما منظور صحبت های ما توهین به او نبود.

وی با اشاره به شکایت فتح الله زاده از کی روش به فیفا عنوان کرد: در اولین جلسه هیئت مدیره استقلال این مسئله را مورد بررسی قرار می دهیم. نباید مسائل خانوادگی را به بیرون ببریم و در داخل خودمان باید آن را حل کنیم.

زمانی در مورد دیدار امشب استقلال مقابل الشباب عربستان خاطرنشان کرد: هر زمان که استقلال نیاز بوده که کار بزرگی انجام دهد، این کار را کرده و ما امشب جز کار بزرگ انتظار دیگری از استقلال نداریم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره انتقاد هایی که در رابطه به تعداد کاروان استقلال به عربستان شده، تصریح کرد: پیش از این بین مسئولان دو باشگاه استقلال و الشباب توافق شده که چه تعداد همراه کاروان شان حضور داشته باشند که این تعداد توافق شده بدون هزینه است اما در رابطه با افراد دیگر همانطور که فتح الله زاده توضیح داد، این افراد در جاهای مختلف به استقلال کمک کرده بودند و خواستیم به نوعی جبران کرده باشیم.

وی در خصوص اینکه چطور حجت الاسلام علیرضا علیپور که با امیر قلعه نویی در این فصل مشکل داشته، در این سفر همراه آبی پوشان است، گفت: در جریان سفر علیپور با استقلال به عربستان نیستم.

زمانی درباره انگشت نگاری مسئولان عربستانی از کاروان استقلال تصریح کرد: سیستم غلط دولت عربستان است که از کاروان ایران انگشت نگاری و همه تیم های ایرانی را با مشکل روبه رو می کند. به نظرم ما نیز باید همین برخورد را با عربستانی ها در ایران انجام دهیم.

وی در مورد وضعیت باشگاه استقلال برای فصل آینده عنوان کرد: چارچوب هایی را در نخستین جلسه هیئت مدیره پس از پایان مسابقات لیگ برتر مشخص کرده ایم و قرار است در جلسات بعدی تصمیم گیری های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار