|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۳۹

سلطانی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم ملی جوانان کاراته گفت: ترکیب مربیان سازنده و قهرمانانی که به تازگی وارد این عرصه شده اند می تواند گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی کاراته باشد.

شهاب سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: برخی ها وقتی منافع شان تامین نمی شود انتقاد می کنند و این موضوع در زمان ریاست ناظریان، فرجی، آهی و حالا سمندر همیشه رخ داده است. به عقیده من تلفیقی از مربیان باتجربه و سازنده و قهرمانانی که تازه وارد این عرصه شده اند می تواندترکیب خوبی برای هدایت تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: امروز که این مطالب را بیان می کنم در تیم های ملی هیچ سمتی ندارم و نمی خواهم هم داشته باشم. درست نیست وقتی چند جوان سکان هدایت تیم را در دست گرفته اند تیشه برداریم و به ریشه آنها بزنیم. سال گذشته که تیم دست مربیان سازنده بود هم شاهد این اتفاقات بودیم. مسابقات آسیایی و جهانی پیش روی تیم ملی است و باید از تیم حمایت کرد.

مربی پیشین تیم ملی جوانان در پاسخ به اینکه شما ترکیب کادر فنی تیم بزرگسالان را تأیید می کنید با خیر عنوان کرد: با درست یا غلط بودن این انتخاب کاری ندارم. اتفاقی است که افتاده. همان طور که گفتم سال گذشته مربیان سازنده روی کار بودند و همین آقایان با جملات بسیار بد از آنها انتقاد می کردند. امسال هم که تیم دست چند قهرمان افتاده این کار را می کنند. هر زمانی که از گروه آنها کسی نیست همین کار را می کنند.

سلطانی در مورد پیشنهاد تیم السالمیه کویت نیز خاطرنشان کرد: هنوز جوابی به آنها نداده ام. مسئولیت هیئت کاراته زنجان را دارم و در چند سال گذشته کارهای پایه ای زیادی در این استان صورت گرفته و واقعا حیف است که بروم و کار را نیمه کاره رها کنم. البته از لحاظ اقتصادی قطعا برایم خوب است که در این کشور فعالیت کنم. ماهی ۳ هزار دلار پیشنهاد کرده اند و من هم اعلام کردم که اگر به این باشگاه بروم کمتر از ۴ هزار دلار نمی گیریم. در هرحال تا پایان هفته جواب آنها را خواهم داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار