|
|
کدخبر: ۱۵۹۵۱۷

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۴۲ سال بایرن مونیخ به بازیکنانش هشدار دارد با سبک بازی که در هفته های اخیر به نمایش گذاشته اند شانسی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نخواهند داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس لیگا در هفته های اخیر تیمی نه چندان مطمئن نشان داده است. باواریایی ها در ۵ بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده اند و همین موضوع سرمربی اسپانیایی این تیم را نگران کرده است.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس خبری در خصوص رویارویی شاگردانش با رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: اگر قرار باشد مانند چند بازی اخیرمان مقابل رئال مادرید ظاهر شویم شانسی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نداریم.

وی تأکید کرد: اگر به مانند ۳ بازی اخیر خود در بوندس لیگا به مصاف کهکشانی ها برویم شانسی برای حضور در فینال نخواهیم داشت. ما در شرایط دشواری هستیم و زمانی که تمرکز کافی نباشید پیشروی و حرکت تیم هم کُند می شود.

بایرن امشب(چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره نا به مصاف کایزرسلاترن خواهد رفت. سرخپوشان مونیخ در آخرین دیداری که با رئال بازی کرده اند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۲-۲۰۱۱ بوده که موفق شدند با گل زده بیشتر در خانه حریف به پیروزی برسند هر چند در فینال بازی را در ورزشگاه آلیانتس آره نا به چلسی واگذار کردند و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماندند.

بازی رفت رئال مادرید - بایرن مونیخ در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۴(۳ اردیبهشت ۹۳) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار