|
|
کدخبر: ۱۵۹۶۱۱

فتح اله زاده در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: اگر مسئولان وزارت ورزش تمایل دارند که من در استقلال بمانم، مدت ۵ سال این باشگاه را به دست من بدهند.

علی فتح اله زاه درگفتگوی اختصاصی باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: هواداران استقلال از هم اکنون بدانند که اگر قرار باشد من دراین باشگاه کار کنم به طور حتم امیرقلعه نویی را نیز به عنون سرمربی تیم نگه می دارم امامشروط براینکه مسئولان وزارت ورزش اگر دوست دارند من دراین باشگاه کار کنم بایستی به صورت پیمانی این باشگاه را ۵ سال به دست من بسپارند تا بتوانم این تیم را سروسامان بدهم.

وی تصریح کرد: قرارداد های باشگاه استقلال به صورت شفاف منعقد شده و ما ریز به ریز قراردادها را از همان ابتدا رصد کرده ایم تا مشکلی در این باره بوجود نیاید و هر موقع که مسئولان صلاح بدانند در رابطه با این موضوع شفاف سازی خواهیم کرد.



وی افزود: ارقام قراردادهای منتشره باشگاه پرسپولیس بیشتر از آن است که در برخی رسانه ها منعکس گردیده است به طور مثال تنها محمدرضا خلعتبری دراین فصل با دریافت هفت میلیارد تومان از باشگاه مذکور به سرخپوشان پایتخت پیوست.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران تأکید کرد: مجموع بدهی های آبی پوشان پایتخت ۲۴ میلیارد تومان است که بسیاری از این بدهی مربوط به ادوار گذشته می شود که تاکنون پرداخت نشده و برروی هم انباشته شده است، اما در این فصل ما بازیکنان خود را به خدمت گرفتیم و با قیمتی مناسب برای پیوستن به استقلال با آنها قرارداد منعقد کردیم و به هیچ وجه ارقام قرارداد های بازیکنان ما بالا نبوده است.



مثلاً آندرانیک تیموریان که یکی از تأثیرگذارترین بازیکن ابی پوش پایتخت بوده و بالاترین رقم قرارداد را در میان سایر بازیکنان به خود اختصاص داد و تنها با ۱.۵ میلیارد به باشگاه استقلال پیوسته و این درشرایطی است که وی از قرارداد ۷ میلیاردی خود صرف نظر کرد تا برای استقلال به میدان برود.

در حال تکمیل است…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار