|
|
کدخبر: ۱۵۹۷۲۱

لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری تسنیم: نیمه نخست دیدار فولاد و الجیش با پیروزی نماینده ایران به پایان رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فولاد ایران و الجیش قطر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه غدیر خوزستان در گروه D به مصاف هم رفتند تا پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان را برگزار کنند. نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۲ بر یک فولاد همراه بود. نیلمار(۹) برای الجیش و بختیار رحمانی(۲۰) و غلامرضا رضایی(۴۵) برای فولاد گل زدند.

فولادی ها در خانه خود بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی صاحب ۳ کرنر شدند.

در دقیقه ۹ اولین موقعیت خطرناک بازی از سوی فولاد خلق شد. ساسان انصاری از سمت راست دروازه الجیش حرکت کرد و در محوطه جریمه شهاب کرمی را صاحب توپ کرد. این بازیکن با شوت خود دروازه الجیش را تهدید کرد اما مقاومت دروازه بان قطری ها مانع تغییر نتیجه بازی شد.

چند ثانیه بعد این بازیکنان الجیش بودند که به سمت دروازه فولاد حرکت کردند و نیلمار با جا گذاشتن سه مدافع فولاد توانست توپ را وارد میدان کند تا الجیش یک بر صفر از نماینده ایران پیش بیفتد.

فولادی ها در دقیقه ۲۰ بازی با ضربه زیبای بختیار رحمانی توانست گل خورده را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند.

کورش رفیعی در دقیقه ۲۶ شانس خود را روی شوت از راه دور امتحان کرد اما باز هم دروازه بان الجیش توپ را در دستان خود گرفت.

هر چه بازی به پایان نیمه اول نزدیک می شد فشار بازیکنان فولاد روی دروازه حریف نیز بیشتر می شد و در دقیقه ۳۷ بختیار رحمانی می توانست گل دوم خود را به ثمر برساند اما دخالت مدافعان سفیدپوش قطری مانع این کار شد.

در دقیقه ۴۵ غلامرضا رضایی با یک ضربه زیبا سانتر خالدی را به دومین گل فولاد تبدیل کرد.

در دیگر دیدار این گروه بنیادکار ازبکستان و الفتح عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست آن با نتیجه یک بر صفر به سود بنیادکار به پایان رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار