|
|
کدخبر: ۱۵۹۹۰۲

پلی آف سری آ ایتالیا

تیم والیبال پروجیای ایتالیا شب گذشته در چهارمین دیدار خود در مرحله پلی آف سری آ ایتالیا به مصاف تیم پیاچنزا رفت و حریف خود را شکست داد.

به گزارشخبرگزاری فارس، شاگردان اسلوبودان کواچ، سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران، چهارمین مسابقه خود در مرحله پلی آف سری آ ایتالیا را به سود خود رقم زدند. این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای(۲۵ - ۲۰،۱۸ - ۲۵،۲۵ - ۲۳،۱۹ - ۲۵،۱۵ - ۸) به سود شاگردان کواچ خاتمه پیدا کرد تا با این نتیجه جدال دو تیم در مرحله پلی آف به دیدار پنجم برسد و تعیین فینالیست در پنجمین مسابقه مشخص شود.

پنجمین دیدار این دو تیم روز دوشنبه برگزار خواهد شد و اگر شاگردان کواچ نتیجه را به حریف خود واگذار کنند از رسیدن به دیدار نهایی بازخواهند ماند و درغیر اینصورت فینالیست خواهند شد.

در طرف مقابل تیم والیبال Cucine Lube Banca Marche Macerata که بازیکنانی مانند زایتسف را در اختیار دارد با کسب سه پیروزی برابر مودنا راهی فینال شده است.

دیدارهای مرحله پلی آف سری آ ایتالیا به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می شود که به این ترتیب تیم پروجیای ایتالیا که هدایت آن بر عهده اسلوبودان کواچ است تاکنون ۲ پیروزی و ۲ شکست مقابل تیم پیاچنزا به دست آورده است.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار