|
|
کدخبر: ۱۵۹۹۲۱

دادگاه تجدید نظر فدراسیون اتومبیلرانی، درخواست تیم ردبول مبنی بر تجدید نظر پیرامون حذف ریکاردو از مسابقۀ استرالیا را رد کرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در جریان نخستین رقابت فصل در استرالیا، اتوموبیل ریکاردو از میزان مجاز پاشش سوخت در ساعت، تخطی کرده بود و علیرغم رد این ادعا توسط ردبول در دادگاه تجدید نظر، رای اولیه پابرجا ماند. هیئت داوران که متشکل از ۵ نفر بود، پس از ۶ ساعت شنیدن ادعاهای طرفین و خواندن شهادت های کتبی مفصل در پاریس، این رای را صادر کرد.

در پی نقص در سنسورهای اندازه گیری سوخت فیا، ردبول تصمیم گرفت از داده های دقیق تر سنسورهای خود استفاده کند که به این تیم اجازه می داد از مدل های سوخت رسانی دیگری بهره ببرند.

علیرغم اینکه ردبول در دادگاه ثابت کرد که داده های سنسورش مغایرتی با قانون پاشش ۱۰۰ کیلوگرم سوخت در ساعت ندارد، فیا ادعا کرد که این داده ها قابل تائید نیست چرا که بخشی از آن بر پایۀ مدل سوخت رسانی ردبول استوار است.

علیرغم رد دادخواست ردبول، دادگاه مجازاتی برای این تیم در نظر نگرفت. این در حالیست که نمایندۀ مرسدس حاضر در دادگاه، خواستار اعمال مجازات های بیشتر برای ردبول شده بود. اما از آنجا که ردبول خطای خود را مجددا تکرار نکرده و چیزی را نیز از فیا مخفی نکرده است، دادگاه این درخواست مرسدس را نیز رد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار