|
|
کدخبر: ۱۵۹۹۴۱

خبرگزاری تسنیم: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص ۴ تیم دسته اولی اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم های آلومینیوم هرمزگان و پارسه تهران که ۲۴ اسفند ماه در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم هرمزگان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس این باشگاه به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به دلیل تخلف شاهین مجیدی بازیکن تیم آلومینیوم هرمزگان، وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

از سوی داود سید عباسی و محمد اسماعیل نظر بازیکنان تیم پارسه تهران تخلفاتی صورت گرفت که هر کدام از بازیکنان به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

تیم پارسه تهران نیز به دلیل داشتن بیش از ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی، به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* محرومیت برای سرمربی نفت مسجد سلیمان و ابومسلم

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و ابومسلم مشهد از سری رقابت های لیگ دسته اول ۲۳ اسفند ماه در مسجد سلیمان برگزار شد و از سوی بهروز مکوندی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر ورود غیر قانونی به زمین مسابقه و اعتراض به داور صورت گرفت. بر همین اساس وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین از سوی مسعود حنطه، سرمربی تیم ابومسلم تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اعتراض به داور مسابقه صورت گرفت. بر همین اساس وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم ابومسلم به دلیل داشتن بیش از ۵ بازیکن اخطاری، به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار