|
|
کدخبر: ۱۶۰۰۲۹

قطر پاسور تیم متین ورامین پس از قهرمانی در باشگاه های آسیا گفت: قهرمانی شیرین است و ما خیلی تلاش کردیم تا قهرمان ایران و آسیا شویم و خوشحالم که زحماتمان به بار نشست.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهرام محمودی در پایان مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: این سومین قهرمانی من در مسابقات باشگاه های آسیاست. دو طلا و یک سومی در این مسابقات دارم. قهرمانی هیمشه شیرین است. در هر جامی که قهرمان می شوی خوشحال می شوی. طبیعی است. خیلی خوشحال هستم که امسال قهرمان ایران و آسیا شدیم. خیلی تلاش کردیم که به این قهرمانی ها برسیم. خوشحالم که زحمات ما جواب داد.

وی با برشمردن دلایل موفقیت باشگاه متین ورامین گفت: باشگاه تمام لوازم و امکانات سخت افزاری مورد نیاز ما را فراهم کرد. یک بخش هم به بازیکنان بر می گردد که واقعا زحمات زیادی کشیدند. از اول نوروز در اردوی تیم ملی بودیم. خیلی فشار روی بازیکنان بود. حتی فرصت تمرین و بدسنازی خوب نداشتیم. واقعا با همت بازیکنان جواب زحمات خود را گرفتیم.

قطرپاسور تیم متین ورامین درباره بازی فینال گفت: فینال همیشه شرایط ویژه ای دارد. قسر تیم بسیار خوبی داشت. تیم بسیار قدرتمندی بود. آن ها بهتر از ما بازی کردند. همین که پیروز شدیم جای شکر دارد. همه خوشحال هستیم در این بازی سخت پیروز شدیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار