|
|
کدخبر: ۱۶۰۱۱۳

ملی پوشان را به تیم ملی می دهیم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان نقطه قوت این تیم را گلزنی در تمام لحظات بازی عنوان کرد.

حسین ابن قاسم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل الجیش قطر و صعود این تیم به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی خوبی مقابل الجیش برگزار کردیم اما گرمای هوا کمی کار را سخت کرده بود. وقتی الجیش به گل رسید بچه ها به خودشان آمدند و توانستند مقابل قوی ترین تیم گروه به برتری برسند.

وی ادامه داد: درست است که الجیش گل اول بازی را به ثمر رساند اما با شیوه ای که فولاد بازی می کند مطمئن بودم به گل می رسیم. فولاد هر لحظه از بازی می تواند به حریفانش گل بزند که این نقطه قوت تیم ماست.

سرپرست تیم فولاد در خصوص رویارویی احتمالی این تیم با سپاهان در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دوست نداریم ایرانی ها در این مرحله به هم بخورند. ترجیح می دهم تیم های ایرانی در مراحل بالاتر با هم بازی کنند.

ابن قاسم در پاسخ به این سوال که آیا پس از قطعی شدن صعود فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ملی پوش این تیم به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی ملحق می شوند، عنوان کرد: ۳ بازیکن ملی پوش خود را به زودی به اردوی تیم ملی می فرستیم و بدون ۳ بازیکن بازی آخر خود را در لیگ قهرمانان آسیا انجام می دهیم.

وی درباره اینکه آیا به بازیکنان فولاد پاداشی تعلق می گیرد، تصریح کرد: در مورد پاداش پیروزی های آسیایی هیئت مدیره مدیره تصمیم می گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار