|
|
کدخبر: ۱۶۰۱۳۹

آنهایی که لجبازی کردند مقصر هستند، مشکلات مالی دخیل نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال نتایج خوب خود در آسیا را خیلی دیر شروع کرد.

علی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شکست دو بر یک استقلال مقابل الشباب عربستان گفت: از نظر فوتبالی بازیکنان استقلال عملکرد خوبی داشتند اما این عملکرد خوب خیلی دیر انجام شد. استقلال باید زودتر از اینها امتیاز جمع می کرد تا در این مقطع به مشکل برنخورد.

وی افزود: با توجه به اینکه الشباب امتیازهای بیشتری جمع کرده بود ریسک نمی کرد. استقلال نیز با توجه به اینکه آخرین شانس خود را در این بازی جستجو می کرد با تمام توان به میدان می رفت. متأسفانه تیم های ایرانی همیشه همین شرایط را دارند و خیلی دیر روند خوب خود را پیدا می کنند.

موسوی در مورد اینکه قضاوت داور در این مسابقه باعثباخت استقلال شد، اظهار داشت: داوری بسیار مشکوک بود. فکر نمی کنم توپ به دست اولادی برخورد کرده باشد اما اگر این اتفاق افتاده با توجه به اینکه توپ در مسیر دروازه قرار داشت خطای پنالتی رخ داده است. البته فیلمبرداری بازی به نحوی بود که نمی شد این مسئله را تشخیص داد.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه چرا استقلال در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است، عنوان کرد: وقتی تیمی در لیگ برتر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتیجه نمی گیرد مشخص است که مشکلاتی وجود دارد و گروهی باید این مسئله را بررسی کنند. باید در انتخاب بازیکنان جدید و سایر مسائل برنامه ریزی شود. متأسفانه استقلال امسال چنین کاری را انجام نداد. در اواسط فصل برخی از بازیکنان به دلیل مشکلاتی که داشتند از تیم جدا شدند. اگر این مسئله به خاطر لج و لجبازی بوده و مربی و بازیکن نتوانستند با یکدیگر کنار بیایند و عدم حضور این نفرات باعثشده تیم لطمه ببیند آنها که با یکدیگر کنار نیامدند مقصر هستند. استقلال باشگاه بزرگی است و نباید این مشکلات به وجود می آمد.

وی در پایان در مورد مشکلات مالی استقلال خاطر نشان کرد: مشکلات مالی را نباید در این مسائل دخیل دانست. استقلال ۴۰ سال است از این مشکلات رنج می برد. خدا را شکر فوتبالیست های امروز دیگر از این مشکلات ندارند و در همان ابتدای مسابقات ۲۵ تا ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت می کنند. اگر بازیکنی به خاطر مشکلات مالی عملکرد خوبی ارائه نکند واقعا باید به این نتیجه رسید که اتفاقات بدی در فوتبال ایران افتاده است. نام پرسپولیس و استقلال آنقدر بزرگ است که نباید چنین مشکلاتی تیم را اذیت کند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار