|
|
کدخبر: ۱۶۰۱۷۰

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باید اذعان کنم عملکرد تیم های آسیایی متوسط بوده است و دلیل آن هم آماده نبودن برای رقابت ها و نداشتن تجربه بین المللی است.

رضا رجبی در خصوص عملکرد تیم های آسیایی در هفته پنجم رقابت ها بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: باید یادآور شوم که تیم های ما عملکردشان در حد متوسطی بوده و دلیل آن نداشتن تجربه بین المللی و در بعضی بازیها ضعف روحیه بوده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: البته باید اذعان کرد: حذف ۲ نماینده فوتبال کشورمان همیشه برای فوتبال دوستان بسیار دردناک است زیرا باخت مقابل کشورهای عربی به ذائقه مردم کشورمان هیچ گاه خوشایند نیست.



*بازی شناور فولاد، الجیش قطر را به زانو درآورد


رجبی ابتدا با اشاره به بازی فولاد مقابل الجیش قطر تصریح کرد: فولاد خوزستان در بیشتر بازی ها توانسته نتیجه خوبی را کسب کند و این روند باعثغرور فوتبال ما است که تیمی از کشورمان بتواند در گروه خود مقتدرانه بازی کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: بازی شناور فولاد، قطریها را مغلوب و به زانو درآورد البته طبیعی است با کسب قهرمانی روحیه کادر فنی و بازیکنان چند برابر شده و به لحاظ روحی روانی در بهترین شرایط خود قرار دارد.

وی بیان کرد: فولاد اکنون در بهترین پیک کاری خود قرار دارد و هم چنان در مسیر موفقیت گام برمی دارد.

*سپاهان فراتر از بازی آسیا بود

رجبی با تشریح بازی سپاهان در مقابل السد قطر تاکید کرد: به نظر من نقطه اوج رقابت ها بازی تیم سپاهان اصفهان بود که با قدرت فراوان مقابل تیم السد قطر بازی کرد و فراتر از آسیا بود.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: به نظر من سپاهان مسلط بازی کرده و توپ را به درستی به گردش درآورده و بازیکنان همدیگر را به درستی پیدا کرده بودند.

وی با اشاره به بازی خوب شریفی هم گفت: به نظر من شریفی در این دیدار خوب بازی کرد و توانست در موفقیت تیم سپاهان نقش مهمی ایفاء کند. وی می تواند درجام جهانی حضور داشته و به تیم ملی فوتبل کشورمان کمک کند.




* اشتباه بچگانه فخرالدینی حذف تراکتور را به همره داشت

رجبی با اشاره به عملکرد تیم تراکتورسازی اظهار کرد: تراکتور اصلاً در بازی با تیم الاتحاد خوب ظاهر نشد و به نظر من به لحاظ بدنی دچار مشکل شده بود ودرحالی که خوب بازی ها را شروع کرده بود اما دریک هفته مانده به دور گروهی رقابت ها طعم ناخوشایند حذف را چشید.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: به نظر من ساختار تیمی تراکتور باید ترمیم شود زیرا به لحاظ بدنی افت کرده بود. در واقع این تیم از هر لحاظ و در همه پست ها دچار افت محسوس شده بود.

وی با اشاره به اخراج " میلاد فخرالدینی " بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: کار فخرالدینی بسیار بچگانه بود و همین حرکت وی حکم حذف تراکتورسازی را امضا کرد، زیرا ۱۰ نفره شدن در بازی های آسیایی حتی برای دقایقی کوتاه بسیار سخت است و دوندگی زیادی از سوی سایر بازیکنان می خواهد و باز هم اشاره می کنم تراکتورسازی فاقد تجربه بین المللی بود و اگر تجربه لازم را داشت می توانست از مرحله گروهی صعود کند.



* فوتبال روی بی رحم خود را به استقلال نشان داد


رجبی در مورد عملکرد دیگر نماینده کشورمان یعنی " استقلال " هم گفت: البته استقلال نسبت به تمام بازی هایش بهترعمل کرد و باحکم بدشانسی و در بعضی مواقع ناداوری روبه رو بود ولی به نظر من می توانست برنده از زمین خارج شود که این اتفاق نیافتاد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: گرمای عربستان و فشار بیش از حد به بازیکنان باعثشد ۱۵ دقیقه پایانی بازی بازیکنان استقلال دچار افت شوند باید اذعان کنم فوتبال روی بی رحم خود را به استقلال نشان داد و گرنه برد حق استقلال بود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم های فوتبال درسالهای آینده با برنامه ریزی بهتر و ساختار منسجم تر و آسیب شناسی بتوانند مسیر ترقی و پیشرفت را طی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار