|
|
کدخبر: ۱۶۰۱۷۱

هفته سی و یکم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال هانوفر در دیداری خارج از خانه بر اینتراخت فرانکفورت غلبه کرد و به مکان دوازدهم جدول بوندس لیگا صعود کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پرونده هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان موسوم به بوندس لیگا شب گذشته(پنجشنبه) با انجام یک دیدار گشوده شد که در نخستین بازی هفته تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت در خانه خود به مصاف هانوفر رفت. فرانکفورتی ها که در این مسابقه از حمایت بیش از ۴۸ هزار هوادار بهره می بردند با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میهمان خود شدند.

برای هانوفر در این بازی لئون اندرسِن(۲)، لارس اشتیندل(۲۰) و دیدیه یاکونان(۲۹) گلزنی کردند و گل های اینتراخت فرانکفورت را هم مارتین لانیگ(۱۳) و الکساندر مِی یر(۶۸) به ثمر رساندند. شاگردان تایفون کورکوت با این برد ۳۵ امتیازی شدند و به رده دوازدهم جدول صعود کردند. اینتراخت فرانکفورت هم ۳۵ امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاه یازدهمی اش به وجود نیامد.

هفته سی و یکم بوندس لیگا فردا(شنبه) با انجام دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می شود:

آگزبورگ - هرتابرلین
بورسیا دورتموند - ماینتس
اینتراخت برانشوایگ - بایرن مونیخ
فرایبورگ - بورسیا مونشن گلادباخ
وردربرمن - هوفنهایم
هامبورگ - ولفسبورگ

این هفته از رقابت ها روز یکشنبه با انجام ۲ دیدار به پایان می رسد که در نخستین بازی نورنبرگ در دیداری خانگی به مصاف بایرلورکوزن می رود و در آخرین جدال هفته اشتوتگارت میزبان شالکه خواهد بود.

در جدول رده بندی بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس لیگا با ۷۸ امتیاز صدرنشین است و تیم های دورتموند و شالکه به ترتیب با ۶۱ و ۵۸ امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار