|
|
کدخبر: ۱۶۰۴۴۶

خانه اول و آخر قلعه نویی همین جاست

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نمره امیر قلعه نویی در استقلال ۲۰ است و او را حفظ می کنیم.

احمد شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد حذف استقلال از آسیا گفت: ما برای فصل آینده با برنامه ریزی جدیدی ورود خواهیم کرد و کادر فنی هم حفظ خواهد شد، البته در بخش جوانگرایی هم فعال خواهیم بود و قصدمان جوانگرایی است و امیدوارم فصل آینده فصل خوبی برای استقلال باشد.

وی در مورد اینکه مدیرعامل استقلال مدام از جدایی از باشگاه سخن می گوید گفت: این بحثدر هیئت مدیره باشگاه مطرح نشده است و اگر قرار است اتفاقی بیفتد این مسئله باید در هیئت مدیره مطرح شود و با وزرات ورزش هم هماهنگی های لازم صورت بگیرد. ما خودمان فقط در این مورد تصمیم گیرنده نیستیم، فکر می کنم در جلسه آینده هیئت مدیره این موضوع نهایی شود و تکلیف استقلال روشن شود.

شهریاری در مورد اینکه قلعه نویی از تیم های ذوب آهن و پدیده مشهد پیشنهاد مربیگری دارد گفت: قلعه نویی قطعاً یکی از بهترین و بزرگترین مربیان ایران است و پیشنهادهای خوبی هم به او می شود، اما ما او را در استقلال نگه می داریم و خودش هم تمایل دارد که در این تیم بماند. استقلال خانه اول و آخر قلعه نویی است. ما در هر شرایطی او را حفظ می کنیم تا در لیگ آینده با قدرت در میدان حاضر شویم.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه به خاطر حذف از آسیا از قلعه نویی توضیحی خواسته نشده گفت: وجود قلعه نویی باعثشد که به مشکلات بزرگتر برنخوریم، اگر او نبود با مشکلات بدتری مواجه می شدیم. برای حضور در لیگ تمرینات را دیر شروع کردیم و در اواسط کار بازیکنانی از جمع ما جدا شدند و تاروپود تیم متلاشی شد. من به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره از او تشکر می کنم، فکر می کنم نمره کادر فنی و قلعه نویی ۲۰ است. در آسیا با قرعه بدی مواجه شدیم و همانطور که دیدید در بازی آخر هم با ناداوری حذف شدیم.

شهریاری در مورد اینکه استقلال ملی پوشان را دراختیار تیم ملی قرار خواهد داد یا نه؟ گفت: فکر نمی کنم مشکلی برای حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی وجود داشته باشد، اما این موضوع به کادر فنی برمی گردد هر چند در بازی آخر حساسیتی وجود ندارد و با هماهنگی فتح الله زاده و قلعه نویی این کار انجام می شود.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد شکایت فتح الله زاده از کی روش گفت: باید این سوءتفاهم ها برطرف شود، فتح الله زاده دلش برای استقلال می سوزد و کی روش هم دلش برای تیم ملی می سوزد، باید دست به دست هم بدهیم تا به درک مشترکی برسیم. فکر نمی کنم فتح الله زاده از کی روش شکایت کند و ما نمی گذاریم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار