|
|
کدخبر: ۱۶۰۵۳۲

قضاوت مظفری زاده در کانادا مسئله ای شخصی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون گفت: همه سطح و اشتباهات داوری در لیگ قهرمانان آسیا را دیدند و اینکه چه اشتباهات تاثیرگذاری از سوی داوران سر زد.

حسین عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد شایعه قضاوت سعید مظفری زاده در فوتبال کانادا اظهار داشت: من در این باره چیزی نشنیده ام اما اگر چنین اتفاقی هم رخ دهد یک تصمیم شخصی است و به نهاد داخلی فوتبال کانادا مربوط است که چنین اجازه ای بدهد یا نه.

وی افزود: هر فردی ممکن است در مقطعی از زندگی به کشور دیگری برود و اینکه مظفری زاده بتواند در کانادا قضاوت کند به مسئولان فوتبال آن کشور ارتباط دارد اما به طور قطع او نمی تواند داوری بین المللی انجام دهد.

رئیس دپارتمان داوری درباره احتمال قضاوت محسن ترکی و قهرمانی در لیگ چهاردهم خاطرنشان کرد: شاید برای هر داوری پیش بیاید که در مقطعی ناچار شود از داوری دور شود برای اینکه داوری فوتبال یک شغل نیست. در این فصل هم اگر ترکی آمادگی لازم را داشته باشد می تواند قضاوت کند. در مورد قهرمانی هم باید بگویم او بعد از طی دوران محرومیتش می تواند تصمیم بگیرد که قضاوت کند یا نه.

عسگری در مورد تقدیر مسئولان فوتبال کویت از فغانی و برخی انتقادها از این داور در فوتبال کشورمان به تسنیم گفت: همیشه مرغ همسایه غاز است. فغانی همواره عملکرد خوبی داشته و برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به عنوان داور ذخیره برگزیده شده است. از سوی دیگر قضاوت های لیگ قهرمانان آسیا را دیدیم، سطح و اشتباهات داوری در این رقابت ها را همه شاهد بودند و اینکه چه اشتباهات تاثیرگذاری از سوی داوران آسیایی انجام شد، پس به نظرم نباید در مورد داوران خودمان بی انصافی کنیم.

وی درباره حرکت نجاتی بازیکن تیم شهرداری یاسوج در دیدار مقابل نساجی مازندران و تصمیم داور مسابقه تاکید کرد: طبق قانون ضربه آزاد غیرمستقیم درست اعلام شد اما داور به جای اخراج باید کارت زرد نشان می داد.

عسگری در مورد نگرانی از بابت تکرار چنین اتفاقی در مسابقات یادآور شد: این مشکل به دلیل غیر استاندارد بودن زمین هاست، بازیکنان ذخیره باید در فاصله هفت هشت متری از دروازه و پشت تابلوهای تبلیغاتی گرم کنند و نه چسبیده به خط عرضی زمین که باید به این موضوع در سایر مسابقات دقت شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار