|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۲۸

مشکل برق فدراسیون رفع شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی گسترش رشته های این فدراسیون را مهمترین هدف خود دانست.

غلامرضا جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص شرایط کنونی فدراسیون ورزش های روستایی وبازی های بومی محلی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط فدراسیون خوب است. هم اکنون در حال مهیا کردن ویژه نامه در خصوص عملکرد فدراسیون در ایام نوروز برای نمایندگان مجلس هستیم.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان بابت برنامه هایی که در ایام نوروز اجرا کردیم از فدراسیون رضایت کامل دارد. همچنین نمایندگان مجلس هم از عملکرد ما ابراز رضایت کردند. فدراسیون ما در ایام عید نوروز جشنواره های بزرگی را در روستاها، شهرها و استان های کشور برگزار کرد.

او در خصوص اینکه آیا مشکل برق فدراسیون رفع شده یا نه، عنوان کرد: بدهی باعثشده بود که برق فدراسیون قطع باشد. متاسفانه مسئولان وزارت نیرو به جای آنکه به دنبال حل مشکلات بروند، برق فدراسیون را قطع کرده اند. ما در سال ۸۹ برای خرید برق مستقل اقدام و نزدیک به ۱۰ میلیون به حساب وزارت نیرو واریز کردیم. بعد از آن نزدیک به ۱۰۰ میلیون هزینه کردیم اما در این زمینه نتیجه مناسبی نگرفتیم و به دلیل مشاع بودن برق و بدهی سایر مشترکین، برق ما مدتی قطع شد.

جعفری گفت: خدا را شکر امروز مشکل برق فدراسیون رفع شده و از حالت مشترک به صورت مستقل در آمده است.

رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی با بیان اینکه گسترش بازی های بومی و محلی مهمترین هدف ما است، گفت: باید اخلاق، منش و ارزش های فرهنگی و اسلامی را در این رشته های ورزشی گسترش بدهیم. ما باید ارزش های فرهنگی کشورمان را که در قالب ورزش های سنتی تجلی پیدا می کند را به نوعی احیا و به نسل آینده و حتی عرصه بین الملل معرفی کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار