|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۳۱

خبرگزاری تسنیم: فرجام خواهی رئیس باشگاه فنرباغچه ترکیه مورد قبول واقع نشده است و او احتمالاً دوباره به زندان بازخواهد گشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از از رویترز، اعتراض عزیر ایلدیریم، رئیس باشگاه فنرباغچه علیه محکومیت وی به تبانی، روز گذشته توسط دادگاهی عالی در ترکیه رد شد.

ایلدیریم در سال ۲۰۱۲، به جرم تبانی در تعیین نتایج سوپرلیگ ترکیه در فصل ۱۱-۲۰۱۰ به شش سال و سه ماه حبس محکوم شد. او که یک سال از مدت حبس خود را پیش از محاکمه اش سپری کرده بود، به طور موقت برای ارائه اعتراض به حکم خود آزاد شد.

یک دادگاه در ماه ژانویه سال ۲۰۱۴ اعتراض ایلدیریم را نپذیرفت تا کار به مراجع قانونی عالی تر کشیده شود. به این ترتیب پرونده به دیوان عالی رسیدگی به اعتراضات منتقل شد. ایلدیریم که از او به عنوان قدرتمندترین فرد در فوتبال ترکیه یاد می شود، ۲ سال گذشته مدیریت امور را در فنرباغچه بر عهده داشت و شرایطی را فراهم کرد تا این تیم امسال در آستانه کسب نوزدهمین قهرمانی اش در سوپرلیگ ترکیه قرار بگیرد.

رد شدن فرجامخواهی ایلدیریم به حکمش توسط دیوان عالی رسیدگی به اعتراضات ترکیه به این معناست که به احتمال فراوان او باید مدت باقی مانده از حبس شش ساله اش را سپری کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار