|
|
کدخبر: ۱۶۰۶۶۳

با فتح الله زاده صحبت می کنیم تا سوءتفاهامات برطرف شود

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هر شخصی که قلعه نویی تشخیص دهد، به مجموعه استقلال اضافه می شود.

احمد شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: باید تجزیه و تحلیل عمیقی نسبت به اتفاقات این فصل داشته باشیم. لیگ دوازدهم برای ما طولانی به پایان رسید و پس از آن بیشتر بازیکنان استقلال در خدمت تیم ملی بودند و عملا فرصتی برای انجام تمرینات بدنسازی برای آغاز لیگ سیزدهم نداشتیم.

وی افزود: با توجه به انجام نشدن تمرینات بدنسازی، مصدومیت زیادی در طول فصل برای بازیکنان پیش آمد و دست کادرفنی خالی بود. از سوی دیگر ۴،۵ بازیکن به دلیل مسائلی از استقلال جدا شدند و هارمونی تیم بهم ریخت. بازیکنانی هم که به جای آنها جذب شدند یا دچار مصدومیت شدند و یا نتوانستند محیط پذیری داشته باشند. استقلال تا روز آخر مسابقات مشکلات زیادی داشت و این هنرمندی کادرفنی بود که باعثشد ثبات تیم حفظ شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به شکست مقابل الشباب عربستان تصریح کرد: در این دیدار از داوری ضربه خوردیم. اگر الشباب را شکست می دادیم، قطعا شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها داشتیم.

شهریاری در خصوص اضافه شدن علیرضا منصوریان، مهدی پاشازاده و یا فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال برای فصل آینده گفت: یقینا نظر من و اعضای هیئت مدیره این است که استقلال فصل آینده با امیر قلعه نویی ادامه دهد. بنابراین هر شخصی که قلعه نویی تشخیص دهد، به مجموعه استقلال اضافه می شود. به لحاظ بازیکن نیز، کادرفنی لیستی به باشگاه ارائه خواهد داد تا برای فصل آینده در تیم جوانگرایی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه کشمکش بوجود آمده بین مسئولان فدراسیون فوتبال و استقلال برای حضور ملی پوشان استقلال چقدر تمرکز استقلال را بهم ریخت، خاطرنشان کرد: این مسائل بی تاثیر نبود اما دیگر نباید این موضوع را «های لایت» کرد. با فتح الله زاده هم صحبت می کنیم تا سوءتفاهمات به پایان برسد چون تیم ملی باید تمرکز داشته باشد و دچار حاشیه نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار