|
|
کدخبر: ۱۶۰۷۱۳

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفت وگو با فارس:

ملی پوش سابق تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: مهرام نسبت به ما فشار بیشتری در مرحله پلی آف تحمل می کند.

پویا تاجیک در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام داده است، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم مان خوب است و همه در آمادگی به سر می برند. تنها مشکل ما بازی نکردن است. متاسفانه پس از پایان مرحله اول لیگ هیچ مسابقه ای انجام نداده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مشکل برایتان دردسر ساز نمی شود، گفت: دنبال این بودیم که بازی کنیم اما تیم ها ضعیف بودند و بین خودمان بازی کردیم. فکر نمی کنم مشکلی به وجود بیاید و مقابل مهرام پس از کوارتر اول راه می افتیم. البته قرار هم بود با پتروشیمی بازی کنیم که نشد.

بازیکن با تجربه تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در خصوص مهرام عنوان کرد: آنها به تازگی قهرمان غرب آسیا شده اند و تیم شان هم نسبت به دور مقدماتی شرایط بهتری دارد. به نظر من تیم های قوی تر در مرحله پلی آف استرس بیشتری دارند. فکر می کنم بازیکنان ما استرس شان کمتر بوده و این بازی برای مهرام سخت تر است.

تاجیک گفت: خوشبختانه هر دو بازیکن خارجی مان را هم می توانیم در ترکیب داشته باشیم. آنها هم با تیم هماهنگ شده و کمک زیادی می کنند.

وی در مورد اینکه احتمال داشتن دو مبزبانی به این تیم چه قدر برای صعود کمک می کند، تاکید کرد: دو ماه است که در سالن خودمان تمرین و بازی می کنیم، اما هیچ تیمی تاکنون در آنجا بازی نکرده و با شرایطش آشنا نیست؛ این موضوع می تواند به ما کمک کند.

دیدار نخست دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا(یکشنبه) آغاز می شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی به صورت سه برد از ۵ مسابقه برگزار می شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار