|
|
کدخبر: ۱۶۰۸۲۰

کریمیان در گفت وگو با فارس:

کاپیتان تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: شانس ما برای بقا در لیگ برتر همچون حریفمان ۵۰-۵۰ است.

مهرداد کریمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شرایط فجر سپاسی اظهار داشت: در روزهای پایانی فصل ما نتایج خوبی گرفتیم که این موضوع دیر شروع شد. شرایط تیمی ما خوب شده بود که متأسفانه این موضوع کمی دیر آغاز شد.

وی در مورد دیدار پلی آف لیگ برتر یادآور شد: ما مصمم هستیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم. تمرینات خود را دنبال می کنیم و آماده هستیم تا در دو بازی رفت و برگشت مقابل حریفمان به برتری برسیم و بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

کاپیتان فجر سپاسی در مورد اینکه ترجیح می دهند با پیکان یا سیاه جامگان بازی کنند، تصریح کرد: تا جایی که ما دنبال می کردیم هر دو تیم رقابت نزدیکی با رقبای خود داشتند و با فاصله اندکی نتوانستند راهی لیگ برتر شوند. شرایط سخت است و برای ما فرقی نمی کند که مقابل کدام تیم قرار بگیریم. می خواهیم نشان دهیم که حقمان بقا در لیگ برتر است.

کریمیان در مورد اینکه شانس بقای خود در لیگ برتر را به چه اندازه می داند، افزود: شانس ما ۵۰ - ۵۰ است. به هر حال تمام تلاش خود را می کنیم تا همچون هفته های پایانی ظاهر شویم و بتوانیم با موفقیت این دو بازی را پشت سر بگذاریم.

وی در مورد اینکه آیا مسئولان به فجر سپاسی رسیدگی کرده اند، گفت: مسئولان باشگاه هر چه داشتند گذاشتند، آقای جعفری و عاری تمام تلاش خود را انجام دادند و حتی برای بازی های پایانی پاداش های خوبی هم در نظر گرفتند اما مسئولان استانی به فکر این تیم نیستند و آنطور که باید و شاید به تیم رسیدگی نمی کنند. آنگونه عمل نمی کنند که نشان دهند که تیم را می خواهند.

وی افزود: اگر تیم تا اینجا پیش آمده به همت و تلاش سپاه فجر بوده است و با این شرایط حفظ تیم در لیگ برتر هم کار بزرگی است که امیدوارم این امر محقق شود.

کاپیتان فجر سپاسی در مورد اینکه چند درصد از قراردادشان را دریافت کرده اند، یادآور شد: تاکنون ۵۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده ایم. فجر سپاسی همیشه با مشکلاتی روبرو بوده و با وجود اینکه هیچ حمایتی صورت نمی گیرد اما توانسته ایم نتایج خوبی کسب کنیم. هر ساله با هزینه ۳-۴ میلیاردی تیم بسته می شود و بازیکنانی که در تیم حاضر می شوند برای مسائل مالی به فجرسپاسی نمی آیند. اگر فجر در لیگ باقی بماند مطمئنا جز اولین تیم هایی خواهد بود که ۱۰۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

کریمیان در مورد وضعیتش در فصل آینده تصریح کرد: قرارداد من با فجر سپاسی تمام می شود و باید ببینم شرایط چگونه می شود. بازی های پلی آف برگزار شود و پس از آن در مورد این مسئله تصمیم خواهم گرفت.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار