|
|
کدخبر: ۱۶۰۸۴۴

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص خط خوردن شش بازیکن سپاهان از لیست تیم ملی توسط کی روش گفت: من قرار است که فردا به تهران بیایم و جلسه ای با مسئولان فدراسیون فوتبال در این ارتباط داشته باشم.

مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: به هرحال ندادن بازیکن به تیم ملی سو تفاهماتی برای کی روش به وجود آورده است که ما در جلسه ای که با مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است این سو تفاهمات را برطرف کنیم.

تابش در ادامه اظهار داشت: اگر ما بدون شش بازیکن ملی پوشمان به مصاف السد قطر می رفتیم آن وقت ۴،۵ گل از این تیم دریافت می کردیم که این باعثمتزلزل شدن فوتبال ملی می شد.

وی بیان کرد: شرایط تیم ما با سه تیم دیگر متفاوت است، چرا که با فولاد صعودش به مرحله بعد قطعی شده و تراکتور و استقلال هم حذف شدند. بر این اساس ما هنوز امیدواری برای صعود به مرحله بعد را داریم.

قائم مقام باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: کرانچار با ندادن بازیکن ملی پوش به تیم ملی قصد پشت کردن به تیم ملی را نداشت، به نظرم سوءتفاهمی برای کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال به وجود آمده که قابل برطرف شدن است.

وی درباره بازی تیم سپاهان مقابل الاهلال عربستان در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما با انجام یک بازی خوب مقابل السد قطر نتوانست از قعر به صدر جدول برسد.

بر این اساس ما برای کسب سه امتیاز به عربستان می رویم تا به مرحله بعد لیگ قهرمانان اسیا راه یابیم.

وی بیان کرد: بازی با الهلال عربستان برای ما بسیار اهمیت دارد چرا که باید در این بازی امتیاز کسب کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم، بر این اساس ما بعد از بازی با الهلال ملی پوشان را به تیم ملی می دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما قصد همکاری باتیم ملی را داریم و بعد از بازی با الهلال ملی پوشان را به تیم ملی می دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار