|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۳۰

لغو نشدن اردوی آفریقا اتفاق بسیار خوبی بود

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش چیزی در جهت منافع شخصی خودش نمی خواهد و هر فکری هم که دارد برای موفقیت تیم ملی است.

رضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی با ۱۰ بازیکن گفت: لغو نشدن اردوی افریقا اتفاق بسیار مثبتی بود چون اینجا تمرینات خوبی را انجام می دهیم. این درست که همه نفرات نبودند ولی به مروز زمان به تیم اضافه می شوند و شرایط بهتر خواهد شد. تیم ملی برای جام جهانی به تمرینات سخت نیاز دارد و باید بدانیم بازی های آنجا مثل لیگ برتر نیست که خیال مان راحت باشد.

او در مورد اختلاف بین باشگاه ها و کی روش عنوان کرد: کی روش چیزی در جهت منافع شخصی خودش نمی خواهد و هر فکری هم که دارد برای موفقیت تیم ملی است. نمایندگان ایران در آسیا هم برای خودشان دلایلی داشتند و نمی خواستند ضربه بخورند. با این حال معتقدم کی روش بدی فوتبال ایران را نمی خواهد و باید به خواسته های او اهمیت بدهیم.

نوروزی در مورد شانس حضورش در جام جهانی اظهار داشت: کار خیلی سختی دارم و رقابت با مهاجمان دیگر آسان نیست ولی دست از تلاش برنمی دارم. وقتی دعوت شدم یعنی اینکه کی روش روی من نظر دارد پس باید در تمامی تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم. برای رفتن به برزیل ناامید نیستم و مطمئن باشید نهایت تلاشم را انجام خواهم داد.

مهاجم نفت در مورد تصیمی که برای فصل بعد دارد خاطرنشان کرد: هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکردم و فقط به تیم ملی فکر می کنم. به اندازه کافی وقت دارم تا در مورد فصل بعد تصمیم بگیرم و با تیمی صحبت نکرده ام. در ضمن باید دید شرایط نفت برای فصل بعد چگونه خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار