|
|
کدخبر: ۱۶۱۰

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد با تغییر دارویی که مهرداد پولادی برای بهبودی مصدومیت خود استفاده می‌کند، وضعیت او به مراتب بهتر شده است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کادر پزشکی پرسپولیس با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت جدید مهرداد پولادی یادآور شد: درست است که این مشکل کمی طولانی شد اما این به معنای ایجاد نگرانی برای بهبودی او نیست. پولادی به طور قطع سلامت خود را باز می‌یابد و در حال حاضر بررسی‌های ما به این دلیل است که بهترین روش را با توجه به زمان مورد نیاز انتخاب کنیم.

همچنین کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد چند پزشک متخصص و جراح پلاستیک، پولادی را معاینه کرده‌اند که طی روزهای آینده، دو پزشک دیگر هم او را معاینه خواهند کرد تا نظرات جمع شود.

کادر پزشکی درباره وضعیت حال حاضر این بازیکن اعلام کرد: پولادی از حدود دو هفته قبل که مورد معاینه قرار گرفت، وضعیت به مراتب بهتری پیدا کرده و ترمیم زخم او مشهود است. پماد مورد استفاده وی را تغییر داده‌ایم و البته روزی دو بار پانسمان می‌شود و محافظ‌های مخصوصی جهت جلوگیری از انتقال آلودگی به محل پانسمان استفاده می‌شود و پیشرفت ترمیم از نظر پزشکان متخصص مطلوب ارزیابی شد.

از سوی دیگر مهرداد پولادی هم امروز در محل تمرین حاضر شد و در مورد آخرین وضعیت خود دقایقی با علی دایی و سعید شیرینی سرپرست تیم گفتگو کرد. علی دایی از چندی پیش خواستار آن شده بود که پولادی برای حفظ روحیه‌اش در تمرینات حاضر شود و احتمالا در صحبت‌های امروز خود نیز به او دلگرمی داده است.

همچنین تمرین امروز سرخپوشان به کار با وزنه در سالن بدنسازی اختصاص داشت. در این تمرین بازیکنان ابتدا در زمین دویدند و کارهای کششی را انجام دادند و بعد به سالن رفتند.

دایی امروز همچنین با تاکید بر اینکه نظم و دیسیپلین بیشترین اهمیت را در تیم او دارد، از تمرین کردن چهار بازیکن آفریقایی که گفته می‌شد برای تست شدن آمده‌اند، جلوگیری کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار