|
|
کدخبر: ۱۶۱۰۹۹

در دیدار با اعضای تیم ملی

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از رشته ووشو در بازی های آسیایی اینجئون توقع کسب مدال داریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، اردوهای تیم ملی ووشو در حالی برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون به میزبانی آکادمی ووشو در حال پیگیری است و امروز کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی، دبیر کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی برای بازدید از اردوهای تیم ملی حضور پیدا کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک در صحبت های خود خطاب به اعضای تیم اظهار داشت: هدف ما از حضور در اردوهای تیم ملی عرض خداقوت به مجموعه خانواده بزرگ ووشو بود که شما منتخب این خانواده هستید. همانطور که مطلع هستید یکی از رویدادهای بزرگ برای کمیته ملی المپیک، مسابقات اینچئون است. ما در تلاش هستیم با کمک مسئولان فدراسیون ها کاروان اعزامی به بازی های آسیایی موفق باشد.

وی افزود: ووشو یکی از رشته های مدال آور در بازی های آسیایی بوده است. زحمات رئیس فدراسیون و کادر فنی باعثاین موفقیت شده است چرا که از لحاظ سخت افزاری توانسته مجموعه(آکادمی ووشو) را راه اندازی کند از لحاظ فنی هم شاهد بوده ایم در رویدادهای مهم ووشو در مدل آوری موفق بوده است.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: ما از این رشته در بازی های آسیایی امید مدال داریم البته مسئولان فدراسیون هم به ما امید دادند و به همین دلیل انتظار ما از شما برای کسب مدال در کره جنوبی بیشتر است.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: با کادر فنی خوبی که شما دارید امیدوارم در بازی های آسیایی اینچئون موفق باشید. از شما خواهش داریم همانطور که موضوع خودباوری را داشته اید این خودباوری را همچنان داشته باشید تا مدال طلای بازی های آسیایی را کسب کنید. از همین حالا باید شما نگاه تان به مدال طلا باشد. اگر هم نتوانستید طلا کسب کنید چیزی از ارزش های شما کم نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: رشته شما جزو امیدهای اول کسب مدال کاروان در بازی های آسیایی است. خوشبختانه فدراسیون، اردوهای خوبی را برای شما پیش بینی کرده و امیدوارم که بتوانید به موفقیت بزرگ در بازی های آسیایی برسید.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: از زمانی که این رشته شروع به فعالیت کرد با چند استان معدود کار خود را آغاز کرده اما در حال حاضر با معرفی نفرات در اردوها شاهدیم که از ۱۴ استان نماینده در اردوهای تیم ملی حضور دارند و این نشان می دهد که ووشو در حال گسترش است.

در ادامه این صحبت ها فرشاد عربی نماینده تیم ملی اظهار داشت: ما نزدیک ۲ سال است که هنوز نتوانستیم جوایز مدال هایی که کسب کرده ایم را دریافت کنیم و تنها خواسته ما از شما این است که برای بالا رفتن روحیه ملی پوشان جوایز ما پرداخت شود.

در ادامه این صحبت ها رئیس کمیته ملی المپیک با خطاب به ملی پوشان گفت: ما در تلاش هستیم که تیرماه مراسم اهدای جوایز ورزشکاران برگزار شود. دوستان هم در تلاش هستند که این اتفاق هرچه زودتر پس از بررسی رخ دهد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: این وظیفه مجموعه فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است که این دغدغه ها را حل کند و همه در همین راستا در تلاشیم. شما نیز تنها تمرکزتان را روی تمرینات بگذارید و ما هم برای رفع مشکلات شما تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار