|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۰۴

هاشمی پس از بازدید تمرینات تیم ملی ووشو:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک گفت: روی مدال های ووشو در بازی های آسیایی اینچئون حساب ویژه ای باز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، کیومرثهاشمی در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران گفت: هدف ما از حضور در تمرینات عرض خداقوت به مجموعه ووشو بود که شما منتخبین این مجموعه بزرگ هستید.

وی ادامه داد: یکی از رویدادهای مهم و بزرگی که کمیته ملی المپیک ایران پیش رو دارد بازی های آسیایی است. امیدواریم کاروان ایران در این رقابت ها موفق باشد و قطعا ووشو هم که یکی از رشته های مدال آور است ما را در این امر همراهی کند.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد در چند سال گذشته شاهد موفقیت های این رشته ورزشی بوده ایم و این میسر نبوده به جز زحمات شما عزیزان در فدراسیون ووشو. آکادمی ووشو خدمت بزرگی است که به ووشوی کشور شده است.

هاشمی گفت: در این رشته به کسب مدال امیدواریم و در نشست هایی که با مسئولان فدراسیون داشتیم روی مدال های شما حساب باز کردیم. کادر خوبی در تیم است و ما خواهش می کنیم همانطور که با خودباوری خود را پرورش داده اید امیدوارانه به کار ادامه دهید و از همین الان تمام نگاه های شما به سمت طلا باشد. هر چند اگر مدالی غیر از طلا کسب کردید چیزی از ارزش های شما کم نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه کمیته ملی المپیک هم وظیفه خود می داند که از ووشو حمایت کند و در ارزیابی های ما ووشو از رشته های نخست است و در گروه اول قرار دارد.

هاشمی گفت: زمانی که ووشو شروع به کار کرد دو، سه استان بیشتر در آن فعال نبودند اما امروز شاهدیم که از ۱۴ استان در اردوی تیم ملی نماینده حضور دارد. قطعا این توسعه است که باعثقهرمانی می شود.

در ادامه این دیدار فرشاد عربی به نمایندگی از ورزشکاران گفت: بیش از دو سال است که پاداش های قهرمانان از طرف وزارت ورزش وجوانان پرداخت نشده که این موضوع به دغدغه خاطری برای ورزشکاران تبدیل شده است.

هاشمی در پاسخ به او گفت: تلاش آقای گودرزی، وزیر ورزش و دوستان ما در این وزارتخانه این است که هر چه زودتر این جوایز پرداخت شود و احتمالا در تیرماه این امر محقق خواهد شد تا دغدغه دیگری برای شما در راه آماده سازی نباشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار