|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۳۷

دیدار دو تیم سیاه جامگان و پیکان در چارچوب مرحله برگشت پلی آف لیگ دسته اول به جنجال کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، دیدار برگشت دو تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم مشهد و پیکان در چارچوب پلی آف لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز در حالی در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد که در دقایق پایانی این بازی دیدار به جنجال کشیده شد.

موضوع از زمانی شروع شد که پیکان گل اول بازی را به ثمر رساند، پس از این موضوع تماشاگران که قصد داشتند ورزشگاه را ترک کنند با اعلام بلندگوی ورزشگاه مبنی بر اینکه با تساوی یک بر یک بازی به ضربات پنالتی کشیده می شود آنها از اقدام خود منصرف شدند. این اقدام باعثشد تا بهروان از مسئولان ورزشگاه شکایت کند.

پس از اینکه پیکان گل دوم را به ثمر رساند، هواداران با پرتاب اشیا داخل زمین، بازی را برای چند دقیقه متوقف کردند. همچنین هواداران روی سکوها آتش روشن کردند و با پرتاب ترقه و شعار علیه بازیکنان سیاه جامگان اعتراض خود را مبنی بر نتیجه بازی اعلام کردند. هواداران با شعار «بی غیرت، بی غیرت» و همچنین «با این همه هوادار، والا خجالت داره» اعتراض خود را اعلام کردند.

* مسئولان باشگاه پیکان برخی از سنگ هایی که هواداران مشهدی به سمت زمین پرتاب کرده بودند را جمع آوری کرده تا به کمیته انضباطی نشان دهند.

* در جریان این درگیری ها داور اول بازی سعید علی نژادیان مصدوم شد و جای خود را به داور چهارم بازی داد.

* یکی از هواداران هم در جریان این درگیری ها سنگ خورد که او را به بیرون ورزشگاه انتقال دادند.

* در پایان بازی سیروس سنگ چولی دروازبان سیاه جامگان و فرهاد کاظمی سرمربی پیکان درگیری لفظی پیدا کردند.

* هواداران مشهدی هم با کنایه داور مسابقه را مورد تشویق خود قرار دادند.

* رضا مهاجری سرمربی سیاه جامگان پس از پایان بازی به فرهاد کاظمی تبریک گفت.

* در حالی که محسن قهرمانی در ورزشگاه حضور داشت هنگامی که با سؤال خبرنگار فارس مبنی بر بازگشت به عرصه داوری روبرو شد، گفت: به هیچ عنوان قصد انجام مصاحبه ندارم و هیچ صحبتی در این زمینه نمی کنم.

این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود پیکان به پایان رسید که به این ترتیب شاگردان فرهاد کاظمی برای رسیدن به لیگ برتر باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف فجر سپاسی بروند.

انتهای پیام / ن

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار