|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۵۸

هفته سی ویکم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در حضور دروازه بان ایرانی اش مقابل بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام بوندس لیگا مغلوب شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی ویکم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان موسوم به بوندس لیگا عصر امروز(شنبه) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در خانه اش پذیرای بایرن مونیخ، قهرمان فصل جاری بوندس لیگا بود که در این بازی خانگی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شاگردان گواردیولا شد.

در این مسابقه که دنیل داوری، سنگربان ایرانی برانشوایگ همچون دیدارهای گذشته مسئول حفاظت از دروازه شیرهای زرد بود دروازه اش دو مرتبه توسط کلودیو پیزارو(۷۵) و ماریو مانزوکیچ(۸۷) باز شد. شاگردان پپ گواردیولا با این سه امتیاز مجموع امتیازات خو را به عدد ۸۱ رساندند. برانشوایگ هم با ۲۵ امتیاز همچنان در مکان آخر جدول ۱۸ تیمی بوندس لیگا جای داشته و در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار دارد.

امروز همچنین بورسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل ماینتس به برتری رسید و با ۶۴ امتیاز جایگاه دومی اش را استحکام بخشید. برای زردپوشان وستفالن در این دیدار اولیور کریچ(۶)، روبرت لواندوفسکی(۱۸)، لوکاس پیژک(۵۶) و مارکو رویس(۷۹ - پنالتی) گلزنی کردند. گل های ماینتس را هم شینجی اوکازاکی در دقایق ۱۴ و ۵۳ به ثمر رساند. در این بازی نیکو بونگرت در دقیقه ۷۹ از ماینتس اخراج شد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آگزبورگ صفر - هرتابرلین صفر

فرایبورگ ۴ - بورسیا مونشن گلادباخ ۲

وردربرمن ۳ - هوفنهایم یک

از ساعت ۲۱ امشب و در ادامه روز دوم از هفته سی ویکم بوندس لیگا هامبورگ در خانه خود به دیدار ولفسبورگ می رود.

پرونده هفته سی ویکم بوندس لیگا فردا(یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می شود که در نخستین بازی نورنبرگ میزبان بایرلورکوزن است و در آخرین جدال هفته اشتوتگارت پذیرای شالکه است.

در جدول رده بندی بوندس لیگا تیم های بایرن مونیخ، دورتموند و شالکه به ترتیب با ۸۱،۶۴ و ۵۸ امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار