|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۱۵

یاورزاده در گفت وگو با فارس:

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: ما مقابل تیم های لیگ برتری راحت تر بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم فجر سپاسی را شکست دهیم و راهی لیگ برتر شویم.

بهشاد یاورزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص صعود پیکان به دیدار پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: این بازی حواشی و اتفاقات زیادی داشت البته این مسائل هم طبیعی بود به هر حال هواداران مشهدی به ورزشگاه آمده بودند و انتظار داشتند تیم شان به برتری برسد. خوشبختانه در این دیدار قضاوت بهتری صورت گرفت و توانستیم به مرحله بعدی راه یابیم.

وی در مورد حواشی به وجود آمده یادآور شد: هواداران سیاه جامگان این تیم را با نام ابومسلم می شناختند و زمانی که گل اول را هم خوردند جو به هم ریخت. آنها دوست داشتند تیم شان برنده شود و این موضوع هم قابل احترام است. به هر حال خوشحالم که توانستیم با پیروزی راهی مرحله بعدی شویم.

بازیکن پیکان در مورد دیدار مقابل فجر سپاسی در مرحله پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: فجر سپاسی تیم جنگنده و دونده ای است اما ما همیشه در دیدارهای دوستانه مان هم نشان دادیم که بهتر و راحت تر بازی می کنیم زیرا تیم های لیگ برتری فنی تر و تاکتیکی تر هستند. امیدوارم در بازی مقابل فجر سپاسی هم روز خوب ما باشد و بتوانیم این تیم را شکست دهیم و راهی لیگ برتر شویم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار