|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۲۵

کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان گفت: با انگیزه و روحیه بالایی که همه بازیکنان دارند و یکدلی و اتحاد فراوان فقط به فکر موفقیت و قهرمانی در بازی های آسیایی هستیم.

میثم جودکی کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در خصوص اوضاع تیم ملی در آستانه بازی های آسیایی بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: خداوند را شکر می گویم زیرا اوضاع تیم ملی جوانان بسیار خوب است و به لحاظ روحی در بهترین وضع خود قرار دارند.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر با برنامه ریزی خوبی که انجام شده و در حال اجراست همه بازیکنان به فکر کسب موفقیت در بازیهای آسیایی هستند.

جودکی با اشاره به اردوای تیم ملی تصریح کرد: اردوهای خوب و منظمی بعد از عید برگزار شده بود که در راستای آمادگی فنی بازیکنان بوده و همچنین به جهت کسب موفقیت در بازی های آسیای و با ارائه برنامه ریزی اصولی برگزار شده بود.

کاپیتان تیم ملی جوانان کشورمان ادامه داد: این اردوها هر پنج روز یک بار برگزار شده بود و در هر اردو ۲۷ بازیکن زیرنظر علی دوستی مهر تمرین کرده بودند. بچه ها در هر اردو با انگیزه مناسبی در اردوها شرکت می کردند و کسی که ضعیف بود و بطور حتم از ترکیب تیم خط می خورد.

وی در مورد اینکه آیا احتمال قهرمان شدن تیم جوانان ما در بازی های آسیایی وجود دارد؟! تاکیدکرد: بطور قطع همه برای قهرمانی تلاش می کنیم و غیر از این هیچ هدفی نداریم ما با آمادگی به این بازی ها می رویم و با ارائه بازی های خوب مقابل حریفان ظاهر شده و در مورد نتیجه هم باید اذعان کنم بطور قطع هرچه خداوند مقرر کرده همان می شود و با زحمت بازیکنان و یک دلی و همرنگی و توکل قهرمانی مسیر خواهد شد.

البته باید گفت که احتمال قهرمان شدن هم می رود زیرا روحیه همه بازیکنان خوب است و با انگیزه خوبی وارد اردوها می شوند.

جودکی در خصوص حریفان سخت هم اضافه کرد: البته باید گفت همه حریفان سخت هستند ودر بازی های آسیایی هیچ حریف آسانی وجود ندارد. ولی فکر می کنم ژاپن و کره و پس تایلند از همه قوی تر باشد و با برنامه ریزی و با هدف مقابل تیم ها ظاهر شویم و برای سربلندی ایران و تلاش کنیم.

کاپیتان تیم ملی جوانان کشورمان به همدلی بازیکنان به عنوان رمز موفقیت تیم اشاره و اظهار کرد: با تلاش دوستی و مهر و بقیه اعضا کادر فنی تیم ملی، خدا را شکر همدلی و اتحاد زیادی بین بازیکنان کادر فنی به وجود آمده است و بطور حتم نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که بازیکنان تیم ملی جوانان در بازی های آسیایی باکسب مقام تهرانی بتواند پرچم ایران را در آسیا به اهتزاز درآورد و دل مردم کشورمان را شاد کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار