|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۲۶

هنوز قبول نداریم عقب هستیم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درباره رأی ۳۰ درصد جریمه آقایان هیچ حرفی ندارم و همه آنها را به خدا واگذار می کنم.

مهرداد پولادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: خودتان بهتر می بینید که با چه شرایطی عازم آفریقای جنوبی شدیم. یکسری اتفاقات فقط در فوتبال ما می افتد البته من نمی توانم در خصوص مشکل تیم ملی و باشگاه ها قضاوت کنم چون من فقط یک بازیکن هستم ولی امیدوارم بچه ها هر چه سریعتر دور هم جمع شوند چون به اندازه کافی زمان را از دست داده ایم و الان نمی دانم چرا باور نمی کنید که از برنامه عقب هستیم و همه با تمام تلاش خود را برای جام جهانی آماده می کنند اما ما اسیر مشکلاتیم.

وی درباره جریمه ۳۰ درصدی باشگاه و اقداماتش نیز گفت: دیگر درباره این جریمه ۳۰ درصدی و آقایان حرفی نمی زنم اما همه آنها را به خدا واگذار می کنم. من گفتم نظر دایی و پروین برایم درباره موضوع ارجحیت دارد حالا هر کسی دوست دارد هر حرفی بزند. البته ای کاش آقایان یک کم به فکر طلب های ما هم بودند.

وی درباره اردوی آفریقای جنوبی نیز گفت: امیدوارم که این اردو برای حضور موفق در جام جهانی به ما کمک کند. ما ۳ بازی بسیار سخت را داریم و تیم ها یکی پس از دیگری بهتر هستند. امیدوارم با این اردو کمی از عقب افتادگی ها را جبران کنیم. البته ما باید این را بدانیم که باید با برنامه و خواسته های کادر فنی جلو برویم چون هیچ کس دوست ندارد که فوتبال ایران در جام جهانی زنگ تفریح شود چون این برای هیچ کس خوب نیست.

پولادی در پایان درباره وضعیت خودش با پرسپولیس نیز گفت: حالا بگذارید فعلا باید فقط به جام جهانی فکر کنیم. بگذارید ببینیم تکلیف باشگاه چه می شود و چه کار می خواهند انجام دهند. من الان با تمام توانم می خواهم به جام جهانی فکر کنم چون باید جواب اعتماد کی روش را بدهم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار