|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۷۱

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی چلسی به شکست خانگی تیمش برابر ساندرلند در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس واکنش کنایه آمیزی نشان داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال چلسی شب گذشته(شنبه) در هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه ۲ بر یک به میهمان خود، ساندرلند باخت.

ثبت این شکست در کارنامه چلسی نه تنها شانس این تیم را برای کسب جام قهرمانی لیگ کاهش داد بلکه به شکست ناپذیری چندین ساله سرمربی اش، ژوزه مورینیو در بازی های خانگی تیمش در لیگ پایان داد. این باخت به ۷۷ بازی بدون شکست خانگی که آقای خاص همراه با تیم های تحت هدایتش در لیگ ثبت کرد، خاتمه داد.

چلسی با این نتیجه نتوانست جای لیورپول را در صدر جدول رده بندی رقابت ها بگیرد؛ این در حالی است که قرمزپوشان مرسی ساید می توانند حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به ۵ امتیاز افزایش دهد اگر امشب(یکشنبه) در خانه نوریچ به پیروزی دست پیدا کند.

مورینیو که مشخص بود به تصمیم مایک دین، داور بازی برای اعطای یک پنالتی به ساندرلند در دقیقه ۸۲(پنالتی که زمینه ساز گل دوم این تیم شد) معترض است در پایان بازی حاضر به شرکت در کنفرانس خبری نشد اما پیش از رفتن به رختکن اعتراض خود را در چند جمله کنایه آمیز نشان داد.

مورینیو که در کنفرانس های خبری پس از سه بازی اخیر تیمش هم شرکت نکرده بود، به خبرنگار شبکه اسکای اسپورت گفت: فقط می خواهم چهار جمله بگویم و عذر می خواهم، چون اگر بیشتر از این سؤال بپرسید باز هم همین جملات را تکرار می کنم. به بازیکنانم تبریک می گویم، چون آنها هر چه داشتند و نداشتند را در زمین بازی ارائه کردند. به ساندرلندی ها هم تبریک می گویم، چون بازی را بردند.

آقای خاص سپس حمله اش را به داوران بازی و رئیس آنها شروع کرد و اظهار داشت: به مایک دین هم باید تبریک بگویم، چون قضاوتش در این بازی استثنایی بود. به مایک رایلی(رئیس کمیه داوران لیگ برتر انگلیس) هم به خاطر همه کارهایی که در طول فصل انجام داده است و شیوه ای که لیگ برتر در حال برگزاری است، تبریک می گویم. به همه آنها تبریک می گویم. بیشترین از این چیزی ندارم بگویم.

با جملاتی کنایه آمیزی که آقای خاص به زبان آورد بعید نیست که او برای دومین بار در عرض یک ماه گذشته جریمه شود. او ماه گذشته در پایان دیدار چلسی با استون ویلا به زمین بازی رفت تا با داور مسابقه صحبت کند و از او به خاطر نحوه قضاوتش توضیح بخواهد که این کار او با جریمه ای نقدی برایش همراه بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار