|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۹۷

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: مطمئن باشید انتخاب ملی پوشان رقابت های قهرمانی آسیا بر اساس بسیاری از آیتم های منطقی و اصولی صورت گرفته است.

رضا لایق در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: پس از اعلام اسامی ملی پوشان آسیایی بسیاری از دوستان بدون در نظر گرفتن برخی مسائل انتقاداتی داشتند که چرا این ترکیب برای این رقابت ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ما هموراه از انتقادات سازنده استقبال می کنیم اما نقد و تخریب دو واژه جدا از هم می باشد، در هر صورت کادر فنی برای رقابت های آسیایی عواملی چون؛ شرایط فنی و آمادگی جسمانی، پشتوانه سازی و سازندگی، نتیجه لازم و مطلوب و برخی دیگر از موارد که هر کدام در جای خودش بسیار قابل توجه و مهم است را باید در نظر می گرفت.

لایق تصریح کرد: باور کنید در برخی اوزان دست ما به لحاظ پشتوانه بسیار خالی است و از طرفی اگر مسعود اسماعیل پور و کمیل قاسمی انتخاب می شوند مطمئن باشید یک سری مسائل فنی وجود دارد که اگر این دو کشتی گیر در رقابت های آسیایی کشتی نگیرند در آینده ضربه خواهیم خورد، در مورد نتیجه هم باید عرض کنم درست است که میدان آسیایی برای ما پس از رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی در اولویت سوم قرار دارد اما همان طور که می دانید تیم ایران قهرمان جهان و جام جهانی است در نتیجه توقع از این تیم بالاست حالا اگر در مسابقاتی چون قهرمانی آسیا نتیجه لازم را نگیریم جایگاه خود را در دنیا از دست خواهیم داد.

وی افزود: با این اوصاف در مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها که از دل رقابت های قهرمانی کشور، جام تختی و جام جهانی انتخاب شدند به میدان خواهیم رفت که امیدوارم با دعای خیر مردم به اهداف مورد نظرمان برسیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نیز اظهار داشت: در هر صورت مسابقات انتخابی تیم ملی فرآیندی است که تدوین و اعلام شده وتمامی کشتی گیران در صورتی که به دنبال دوبنده تیم ملی هستند باید طبق این فرآیند عمل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی نیز براساس فرآیند انتخابی هر کشتی گیری در مرحله نهایی نفر نخست شود را به رقابت های جهانی خواهد برد گفت: شک نکید هر کشتی گیری طبق فرآیند مسابقات انتخابی در ۲ مسابقه از ۳ مسابقه فینال پیروز میدان شود در رقابت های جهانی ۲۰۱۴ ازبکستان ملی پوش خواهد بود و به اعتقاد من شاید این رویه در ابتدا مشکلاتی را در پی داشته باشد اما مطمئن باشید در آینده به سود ورزش اول کشور خواهد بود.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار