|
|
کدخبر: ۱۶۱۳۳۷

هر کسی بیشتر تلاش کند به اردوی تیم ملی کاراته راه خواهد یافت

مربی تیم ملی کاراته گفت: برای حضور تیم ملی در جام بین المللی ارومیه تا این لحظه برنامه خاصی نداریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، رقابت های انتخابی کاراته نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان سه شنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود.

شهرام هروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد نحوه برگزاری انتخابی های روز سه شنبه، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی که مسئولان فدراسیون انجام داده اند انتخابی تیم ملی روز سه شنبه برگزار خواهد شد و تمام نفرات حاضر در این رقابت ها یک روز قبل باید در مراسم وزن کشی حضور داشته باشند. البته ما یک کیلوگرم ارفاق برای همه در نظر گرفته ایم.

وی در ادامه گفت: هیچ گونه ارفاقی بین نفرات حاضر در انتخابی ها نخواهد بود و هر کسی بیشتر تلاش کرده باشد شانس حضور در اردوهای تیم ملی را کسب خواهد کرد. پس از پایان انتخابی ها در هر وزن دو نفر به اردوها دعوت می شوند و در اوزان بالا شاید تعداد نفرات دعوت شده بیشتر باشد. البته کادر فنی در مورد این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.

مربی تیم ملی کاراته در مورد زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: بلافاصله پس از پایان انتخابی تیم ملی اردوها را آغاز خواهیم کرد و ۶ اردیبهشت ماه اردوها تعطیل و از ۱۳ اردیبهشت مرحله جدید دوباره آغاز می شود.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون برنامه ای برای حضور تیم ملی در تورنمنت های برون مرزی دارد یا خیر، گفت: مسئولان فدراسیون با توجه به اینکه امسال رویداد های مهمی را تیم ملی پیش رو دارد در تلاش هستند تا کاراته کاها را قبل از اعزام به بازی های آسیایی و جهانی به تورنمنت های مهم اعزام کنند. البته اگر هزینه اعزام تیم به مسابقات برون مرزی مهیا شود قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.

هروی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی کاراته در جام بین المللی ارومیه که طی ماه آینده با حضور تیم های خارجی برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: مسئولان فدراسیون تصمیم گیرنده این موضوع هستند. در واقع تا این لحظه برنامه خاصی برای حضور تیم ملی در این تورنمنت نداریم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار