|
|
کدخبر: ۱۶۱۳۳۸

یوونتوس به میزان زیادی رشد کرده است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بانوی پیر پس از پیروزی خانگی تیمش برابر بولونیا در هفته سی وچهارم سری A گفت: این برد ما را یک قدم دیگر به کسب اسکودتو نزدیک کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته(شنبه) با نتیجه یک بر صفر میهمان خود، بولونیا را شکست داد تا ۹۰ امتیازی شده و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی رقابت ها تثبیت کند.

این پیروزی حاشیه امنیت هشت امتیازی یوونتوس را در صدر جدول رده بندی رقابت های سری A حفظ کرد و این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است. به همین دلیل کونته از آن به عنوان گامی خوب به سوی کسب سومین اسکودتوی متوالی یاد کرد.

وی در گفت وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تنها چیزی که برای من اهمیت دارد پیروزی است و بردی که ما امروز به دست آوردیم اصلاً آسان نبود. تمام تیم هایی که به استادیوم یوونتوس می آیند برای راحت تر کردن کار خود در دفاع، خط دفاع پر مهره ای می چینند. در این شرایط زدن یک گل زودهنگام و شکستن قفل بازی می تواند کمک زیادی به ما کند. در نیمه اول این بازی اما یوونتوس بیش از حد کُند بود هرچند در ادامه سرعتش افزایش پیدا کرد.

کونته افزود: بازی برابر تیم هایی که با ۱۰ بازیکن دفاع می کنند کار سختی است. با این حال کار بازیکنان ما برای حفظ صبوری و اعتمادبه نفس شان قابل تمجید بود. ما هرگز در ضدحملات غافلگیر نشدیم و دروازه جان لوئیجی بوفون هم هرگز تهدید نشد. این یوونتوس تیم پخته ای است و به میزان زیادی رشد کرده است. از این بابت خوشحالم. همین چیزهاست که عملکرد فوق العاده ما را در این فصل توجیه می کند.

سرمربی بیانکونری در ادامه به فاصله تیمش با اسکودتو اشاره داشت و عنوان کرد: ما یک قدم خوب به سوی اسکودتو برداشتیم. ما کار خود را انجام می دهیم و نتایجی که باید بگیریم را می گیرم. کاری به این موضوع نداریم که رم(تیم دوم جدول) در حال انجام چه کارهایی است، اگرچه می دانیم که این تیم کارهای خارق العاده ای در این فصل انجام داده است. هنوز به خط پایان نرسیده ایم اما حالا باید روی بازی برابر بنفیکا در لیگ اروپا تمرکز کنیم. می دانیم که آن بازی جو پرتنشی خواهد داشت اما یوونتوس به دنبال قهرمانی در لیگ اروپاست.

یوونتوس پنج شنبه این هفته در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه لوژ لیسبون میهمان بنفیکا، نایب قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ پرتغال است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار