|
|
کدخبر: ۱۶۱۳۷۴

ما بهتر از حریف بودیم

سرمربی فیورنتینا پس از شکست مقابل رم تاکید کرد تیمش موقعیت های بیشتری داشته و رم با داشتن شانس های کمتری به گل رسیده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، فیورنتینا در هفته سی و چهارم کالچو با یک گل در خانه خودی مغلوب رم شد.

راجا ناینگولان در دقیقه ۲۶ تنها گل این دیدار را وارد دروازه ویولا کرد تا تیمش را ۸۲ امتیازی کرده و در جایگاه دوم جدول حفظ کند. فیورنتینا هم با ۵۸ امتیاز رتبه چهارم کالچو را در اختیار گرفته است.

وینچنزو مونتلا که خود پیشینه حضور در باشگاه رم هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی را داشته در مورد این دیدار گفت: متاسفانه باید بگویم یکی از معدود شانس های رم تبدیل به گل شد تا این تیم به پیروزی برسد. وقتی آنها بهترین عملکرد دفاعی در این فصل را در اختیار دارند بدون شک دلیلی برای آن هست. از سوی دیگر اما فیورنتینا چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشت. سعی کردیم روی فوتبال خودمان تمرکز کنیم. در نیمه نخست در انجام این کار موفق عمل کردیم. در نیمه دوم هر دو تیم تلاش کردند نتیجه را از آن خود کنند که این موضوع به کاهش سرعت بازی انجامید.

مونتلا در ادامه گفت: پیش از آغاز هر مسابقه برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی کار سختی دارم زیرا باید این انتخاب ها را بر اساس شخصیت بازیکنان و شرایطی که بازیکنان حریف دارند انجام دهم. بدون شک اگر تعداد آسیب دیده های تیم کمتر بودند می توانستیم علاوه بر ارائه نمایشی بهتر، نتیجه بهتری نیز کسب کنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار